خودرو

معرفی خودروی برقی جدیدی که از خانواده ساندرو و داستر است ، عکس

در حالی که گروه فولکس واگن همچنان در حال کوشش است تا بتواند یک خودروی برقی مقرون به صرفه فروخته و سود کسب کند، رنو این کار را به خوبی انجام داده است. برند رومانیایی مقرون به صرفه قیمت رنو یعنی داچیا، از زمان معرفی اسپرینگ در سال 2022 موفقیت زیادی کسب نموده...

24 اسفند 1402

مقاومت عجیب و شگفت آور خودروی وارداتی بازار ایران زیر یک تریلی! ، عکس و فیلم

نیسان سانی یکی از جدیدترین خودروهایی است که قرار است به زودی وارد بازار ایران گردد. در ویدئویی که در فضای مجازی منتشر و بسیار دیده شد، مقاومت نیسان سانی با وجود اینکه یک خودروی مالی است، بسیار عجیب و قابل توجه است.

21 اسفند 1402

توانایی حرکتی این خودروی کیا باورنکردنی است!، فیلم

کیا PBV با هدف بهینه سازی استفاده هر مشتری ساخته خواهد شد.

20 اسفند 1402

تهدید دوباره موزه فرش با هواکش مترو؟!

پس از حدود 5 سال از توقف پروژه ساخت هواکش خط 6 مترو در حریم موزه فرش، کارگاه این هواکش بار دیگر عَلم شده است. درحالی که عضو قدیمی شورای فنی میراث فرهنگی تهران، ساخت این هواکش را برای موزه فرش مخاطره آمیز می داند، اما مدیر موزه فرش معتقد است ساخت این هواکش...

13 اسفند 1402

طراحی داخلی گران ترین خودروی دنیا، هوش از سرتان می پراند، عکس

حتی خودروی سطح پایه رولزرویس، یعنی سدان گوست، حدود 350 هزار دلار قیمت خواهد داشت؛ اما در مقایسه با لوکس ترین خودروی این شرکت، معمولی و مقرون به صرفه قیمت به نظر می رسد، خودرویی که گفته می گردد بیش از 30 میلیون دلار (معادل هزار و 752 میلیارد تومان!) قیمت دارد!

11 اسفند 1402

خودرو بی وای دی شناور 1200 اسب بخاری رونمایی شد

خودرو بی وای دی شناور با نام یانگ وانگ U8 پلاگین هیبریدی برای رقابت با بنز کلاس جی و لندروور دیفندر از سوی این خودروساز چینی در نمایشگاه خودرو ژنو رونمایی شد.

8 اسفند 1402

چه وسایلی از هتل ها بیشتر دزدیده می شوند؟

با وجود آنکه برداشتن برخی وسایل از هتل ها منعی ندارد، اما خارج کردن برخی از اقلام، ممنوع بوده و حتی دزدی تلقی می گردد و گاه جریمه های سنگین برای آن در نظر گرفته شده است.

4 اسفند 1402

مهمان ژاپنی بازار خودرو ایران، عکس

نیسان قشقایی 2024 در آخرین به روزرسانی سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی وارد این سامانه شد.

28 بهمن 1402

ارزش خرید زانتیا چقدر است؟

ارزش خرید زانتیا چقدر است؟ می گویند هم وقتی زانتیا را می خری را خوشحالی و هم وقتی آن را می فروشی! نظرات مالک یک زانتیا را بخوانید.

26 بهمن 1402

با هتل وان زعبیل دبی و امکانات مجذوب کننده آن آشنا شوید

دبی به عنوان یک مقصد گردشگری محبوب، هتل های لوکس و مدرن بسیاری دارد. هتل های دبی از طراحی زیبا، امکانات لوکس، خدمات عالی و منظره ها فوق العاده از شهر یا سواحل آن بهره می برند. در دبی می توانید هتل های مختلفی با امکانات و خدمات متنوع پیدا کنید، از جمله هتل...

24 بهمن 1402

کامیون کمپرسی دیما محصول تازه مایان دیزل رونمایی شد ، تغییرات و مشخصات فنی

کامیون کمپرسی دیما محصول نو شرکت مایان دیزل در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی شد. بازار کامیون کمپرسی ایران چند سالی است که خالی از محصول نو است و مایان دیزل با این محصول می خواهد بازار را تکان دهد. اما این ادعا چقدر می تواند عملی گردد؟

12 بهمن 1402

تریلر بازی Test Drive Unlimited Solar Crown منتشر شد

در دنیای گیمینگ همیشه از بازی های ماشین سواری و ریسینگ (Racing) استقبال شده است. به علت اینکه کاربران می توانستند تجربه رانندگی ماشین های بسیار خاص را داشته باشند و در مسابقات بسیار هیجان انگیز شرکت نمایند. به همین علت است که شرکت های مختلف به سمت ساختن بازی...

28 آذر 1402

کاتالوگ کوییک GXR پارس خودرو منتشر شد

کاتالوگ کوییک GXR پارس خودرو از سوی این خودروساز داخلی منتشر شد. کوییک GXR که امروز به سامانه عرضه خودروهای داخلی رسید، به زودی به بازار خودرو کشور راه پیدا می نماید. این تیپ از کوییک مجهز به موتور M15-GSI است و از گیربکس 5 سرعته دستی استفاده می نماید.

23 آذر 1402

صابر خسروی در مسابقه رالی اژه ترکیه با فورد فیستا Rally3 EVO درخشید

صابر خسروی راننده ایرانی کلاس Rally3 همراه با Co-Driver خود Huseyin Cetin از ترکیه در سی و دومین مسابقه رالی اژه (EGE) نخستین مقام خود را بدست آورد. او در این رقابت رالی پرچالش توانست در رده سوم سکوی قهرمانی مسابقات فورد فیستا رالی کاپ ترکیه بایستد.

1 آذر 1402

آشنایی با با باغ وحش سافاری و پارک دریایی بانکوک

سافاری ورلد بانکوک دو قسمت دارد:پارک حیوانات وحش و پارک دریایی. قسمت اول پارک این فرصت را به شما می دهد تا حیوانات کمیاب و در حال انقراض را در حالی که آزادانه در طبیعت گشت می زنند از نزدیک تماشا کنید. البته نگران نباشید! شما با ماشین های باغ وحش از میان...

28 آبان 1402

برپایی نمایشگاه خودروهای کلاسیک در سنندج

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سنندج از برپایی نمایشگاه خودروهای کلاسیک به مناسبت هفته گردشگری در این شهرستان اطلاع داد.

3 مهر 1402

بهره برداری از یک پل ماشین رو در منطقه 2 تهران ، دسترسی به کدام معابر آسان تر می گردد؟

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران از بهره برداری طرح اتصال بلوار شقایق به خیابان ایثارگران همزمان با هفتاد و دومین پویش امید و افتخار در روز شنبه 18 شهریورماه اطلاع داد.

17 شهریور 1402

لامبورگینی Lanzador الکتریکی با 1341 اسب بخار قدرت معرفی گردید

لامبورگینی Lanzador الکتریکی به عنوان یک خودرو مفهومی با 1341 اسب بخار قدرت معرفی گردید. لامبورگینی خاطرنشان کرد که نمونه تولیدی این خودرو برقی در سال 2028 به بازار می آید که مستقیماً با فراری پروسانگوئه وارد رقابت خواهد شد.

31 مرداد 1402

کپی چینی لندرور نیز به بازار آمد!، عکس

گجت نیوز نوشت: باو، زیرمجموعه سابق بایک و راکس موتور شاسی بلند استون 01 را معرفی نموده اند، اما کپی کاری این خودرو چینی از لندرور دیفندر غیر قابل انکار است.

30 مرداد 1402

انواع دوچرخه های برقی را از کجا بخریم؟

دوچرخه سواری یکی از بهترین فعالیت ها و تحرک هایی است که می توانید در طول روز انجام دهید. استفاده از این وسیله برای رفت و آمد باعث کاهش آلودگی های محیط زیست می شود و همچنین شما را به تحرک وادار می کند و اگر اهل ورزش نباشید این تحرک می تواند برای سلامت شما...

16 مرداد 1402
تعداد: (186)