تریلر بازی Test Drive Unlimited Solar Crown منتشر شد

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، در دنیای گیمینگ همیشه از بازی های ماشین سواری و ریسینگ (Racing) استقبال شده است. به علت اینکه کاربران می توانستند تجربه رانندگی ماشین های بسیار خاص را داشته باشند و در مسابقات بسیار هیجان انگیز شرکت نمایند. به همین علت است که شرکت های مختلف به سمت ساختن بازی های مختلف ریسینگ ترغیب شدند.

تریلر بازی Test Drive Unlimited Solar Crown منتشر شد

حال شرکت نیکن (Nacon) و KT Racing با هم همکاری نموده تا یک بازی تازه به نام تست درایو آنلیمیتد سولار کراون (Test Drive Unlimited Solar Crown) را عرضه نمایند. یک بازی در سبک ریسینگ و ماشین سواری که یک جهانی گسترده از رقابت های مختلف را در اختیار کاربران قرار می دهد.

این بازی در جزیره هنگ کنگ جریان دارد. گروهی به نام ریدیانت (Radiant) یک سطح تازهی از لوکس بودن را به جهان معرفی نموده و تأثیر بسیار زیادی در جهان دارد. حال این گروه در حال عضو گیری بوده و شما باید در رقابت هایی به نام تاج خورشیدی (Solar Crown) شرکت کنید. افراد کمی از اهداف و روند این گروه خبر دارند ولی یک موضوع معین است که این گروه به ماشین ها اهمیت زیادی می دهد.

در بازی تست درایو آنلیمیتد شما سبک خاصی از زندگی را تجربه خواهید کرد. سبکی که هرگز در جهانی بازی های ویدئویی وجود نداشته و به طور انحصاری در این مجموعه وجود دارد. این بازی کوشش نموده تا اصالت مجموعه را حفظ نموده و در کنار آن حالت چندنفره را نیز به بازی اضافه نموده تا هیجان آن چندین برابر بشود.

در بازی سولار کراون شما می توانید در مسابقات مختلف شرکت نموده یا اینکه در جهانی بازی به گشت و گذار بپردازید. شرکت سازنده تمام کوشش خود را نموده تا این بازی محتوای زیادی داشته باشد و به برترین نحو جزیره هنگ کنگ را طراحی نموده است. نکته اینجاست که جهانی این بازی بهشت دوستداران ماشین است. به علت اینکه این افراد می توانند ماشین های مختلف را استفاده نموده و دسترسی بسیار زیادی با خودروهای مختلف دارند.

در بازی تست درایو آنلیمیتد سولار کراون برندهای بزرگ سازنده ماشین مثل کونیگزگ (Koenigsegg)، لامبورگینی، فراری و موارد دیگر وجود دارند. با این حال خودروهای این شرکت ها به راحتی در دسترس شما نیستند و شما باید کوشش بسیاری بکنید تا آن ها را بدست بیاورید. در این بازی ماشین های لوکس فقط وسیله نقلیه نیستند بلکه نشانگر کوشش و زحمت شما هستند. این ماشین ها اعتبار شما را در جهانی آنلاین این بازی افزایش خواهند داد.

در بازی تست درایو آنلیمیتد سولار کراون توانایی شخصی سازی بسیار زیادی وجود دارد. در نتیجه شما می توانید ماشین های خود را به طور کامل شخصی سازی نموده و طبق سلیقه خود آن ها را طراحی کنید. همینطور اینکه می توانید عضو گروه های مختلف شده و به صورت گروهی بازی را پیش ببرید.

جهانی بازی به طور کامل از نقشه واقعی جزیره هنگ کنگ ساخته شده است. در نتیجه نزدیک به 600 کیلومتر راه های مختلف دارد و جزئیات بسیار زیادی در آن نهفته شده است. در نتیجه کاربران با محتوای بسیار زیادی روبرو خواهند شد و می توانند ساعت ها خود را سرگرم این بازی بنمایند.

هنوز تاریخ عرضه رسمی برای بازی تست درایو آنلیمیتد سولار کراون اعلام نشده است ولی این بازی برای کنسول های نسل نهمی و کامپیوتر در سال 2024 میلادی عرضه خواهد شد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "تریلر بازی Test Drive Unlimited Solar Crown منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تریلر بازی Test Drive Unlimited Solar Crown منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید