همه اخبار و مقاله ها

شروع پروازهای اراک ، مشهد پس از وقفه یک ساله

محمدطاهری با اشاره به انجام پرواز مشهد - اراک - مشهد پس از وقفه ای یک ساله، گفت: پرواز مشهد اراک ساعت 4 صبح و اراک مشهد در ساعت 6.30 امروز صبح با هواپیما بوئینگ MD انجام شد.

29 اسفند 1402

افزایش تماس خدمات ناخن با سالن بیوتی

امروزه، زیبایی و آراستگی ظاهری به یکی از دغدغه های اصلی افراد تبدیل شده است. در این میان، زیبایی و سلامت ناخن ها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. خدمات ناخن، تنوع بسیار زیادی دارند و می توانند به شما در داشتن ناخن هایی زیبا و مجذوب نماینده یاری نمایند.

27 اسفند 1402

هواداران موبایل های سونی ناامید شدند!

مدل نو اکسپریا احتمالاً یکی از ویژگی های منحصربه فرد گوشی های سونی را از دست خواهد داد.

26 اسفند 1402

معرفی خودروی برقی جدیدی که از خانواده ساندرو و داستر است ، عکس

در حالی که گروه فولکس واگن همچنان در حال کوشش است تا بتواند یک خودروی برقی مقرون به صرفه فروخته و سود کسب کند، رنو این کار را به خوبی انجام داده است. برند رومانیایی مقرون به صرفه قیمت رنو یعنی داچیا، از زمان معرفی اسپرینگ در سال 2022 موفقیت زیادی کسب نموده...

24 اسفند 1402

فرمول طلایی برای سریع تر دویدن

محققان با بررسی و تمرکز بر روی آکادمی تاتنهام هاتسپر متوجه شدند که استفاده از تنها چند کلمه، می تواند به ساختن مهاجمان و ستارگان لیگ برتر کمک کند.

23 اسفند 1402

مقاومت عجیب و شگفت آور خودروی وارداتی بازار ایران زیر یک تریلی! ، عکس و فیلم

نیسان سانی یکی از جدیدترین خودروهایی است که قرار است به زودی وارد بازار ایران گردد. در ویدئویی که در فضای مجازی منتشر و بسیار دیده شد، مقاومت نیسان سانی با وجود اینکه یک خودروی مالی است، بسیار عجیب و قابل توجه است.

21 اسفند 1402

توانایی حرکتی این خودروی کیا باورنکردنی است!، فیلم

کیا PBV با هدف بهینه سازی استفاده هر مشتری ساخته خواهد شد.

20 اسفند 1402

انجام انتقال سهام عدالت به وراث در بانک ملی ایران

به گزارش دیده بان گردشگری ایران و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این باره ورثه گرامی متوفیان می توانند پس از طی فرآیندهای قانونی و انجام مراحل مربوطه در درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه،به یکی از شعب بانک ملی ایران مراجعه نمایند.

19 اسفند 1402

Google Authenticator در برابر Microsoft Authenticator؛ از کدام اپ استفاده کنیم؟

مایکروسافت و گوگل هر دو برنامه های احراز هویت رایگان ارائه می دهند که رمزهای عبور یک بار مصرف مبتنی بر زمان را برای ورود به سیستم با احراز هویت دو مرحله ای (2FA) فراوری می نمایند. هر دو برنامه هدف اصلی یکسانی دارند، اما قبل از انتخاب برنامه مورد نظر، باید...

18 اسفند 1402

قبل از خرید مبلمان به ابعاد اتاق توجه کنید

هنگامی که قصد دارید مبلمان جدیدی برای خانه خود خریداری کنید، یکی از عوامل کلیدی قابل توجه، ابعاد اتاق است. ابعاد اتاق تأثیر قابل توجهی بر روی انتخاب و طراحی مبلمان دارد. در این مقاله، به بررسی اهمیت توجه به ابعاد اتاق قبل از خرید مبلمان پرداخته و راهکارهایی...

16 اسفند 1402

تاثیر حضور اینفلوئنسرهای چینی در معرفی خراسان رضوی

رئیس انجمن علمی طبیعت گردی ایران گفت: با توجه به اینکه چین در صدر کشورهای جهانگردفرست جهان قرار گرفته است و ما در گردشگری ورودی با چالش ها و مسائل بین المللی روبرو هستیم حضور اینفلوئنسرهای چینی برای معرفی استان دارای اهمیت زیادی است.

15 اسفند 1402

T، 7A آمریکا در یک قدمی پرواز در آسمان، عکس

نیروی هوایی ایالات متحده یک گام به پذیرش جت آموزشی تازه خود برای خلبانان نزدیکتر شده است.

14 اسفند 1402

آموزش دانشجویان رشته گردشگری چگونه است؟

یک مدرس هتلداری و فعال گردشگری گفت: تناسب سازی در مورد رشته های گردشگری و تعداد پذیرش دانشجو منجربه این خواهد شد که نیازهای جامعه و بازاریابی گردشگری را متناسب با تقاضاهایی که وجود دارد تعیین کنیم.

14 اسفند 1402

تهدید دوباره موزه فرش با هواکش مترو؟!

پس از حدود 5 سال از توقف پروژه ساخت هواکش خط 6 مترو در حریم موزه فرش، کارگاه این هواکش بار دیگر عَلم شده است. درحالی که عضو قدیمی شورای فنی میراث فرهنگی تهران، ساخت این هواکش را برای موزه فرش مخاطره آمیز می داند، اما مدیر موزه فرش معتقد است ساخت این هواکش...

13 اسفند 1402

طراحی داخلی گران ترین خودروی دنیا، هوش از سرتان می پراند، عکس

حتی خودروی سطح پایه رولزرویس، یعنی سدان گوست، حدود 350 هزار دلار قیمت خواهد داشت؛ اما در مقایسه با لوکس ترین خودروی این شرکت، معمولی و مقرون به صرفه قیمت به نظر می رسد، خودرویی که گفته می گردد بیش از 30 میلیون دلار (معادل هزار و 752 میلیارد تومان!) قیمت دارد!

11 اسفند 1402

ارسال لوح ثبت 6 اثر میراث منقول استان لرستان به استانداری

ایسنا/ براساس خبرهای بدست آمده، ارسال لوح ثبت 6 اثر میراث منقول استان لرستان به استانداری صورت پذیرفت.

9 اسفند 1402

خودرو بی وای دی شناور 1200 اسب بخاری رونمایی شد

خودرو بی وای دی شناور با نام یانگ وانگ U8 پلاگین هیبریدی برای رقابت با بنز کلاس جی و لندروور دیفندر از سوی این خودروساز چینی در نمایشگاه خودرو ژنو رونمایی شد.

8 اسفند 1402

عبور یک ستاره مدار زمین را تغییر داد

یافته های پژوهشی نو نشان می دهد که مواجهه منظومه شمسی با ستاره ای درحال گذر ممکن است مدار زمین را به شدت تغییر داده و اقلیم سیاره را دستخوش بی نظمی ویرانگر کرده باشد.

8 اسفند 1402

سوسک مهم تر است یا خرس قطبی؟

حشرات با وجود این که معمولا کوچک هستند، اما بر سیاره زمین حکومت می نمایند. حشرات بیش از دو سوم از 1.5 میلیون گونه جانوری شناخته شده و ستون فقرات زنجیره غذایی را در کره زمین تشکیل می دهند.

7 اسفند 1402

قیمت آیفون 13 پرو نصف شد

فروشگاه آمریکایی Woot آیفون 13 پرو و اپل واچ ریفربیشد را با ضمانت یک ساله و قیمت مناسب می فروشد.

5 اسفند 1402
تعداد: (1775)