همه اخبار و مقاله ها

هشدار، این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد

دو گوشی اندرویدی با رسیدن به سرانجام چرخه پشتیبانی نرم افزاری، دیگر هیچ آپدیت جدیدی دریافت نخواهند کرد.

6 اردیبهشت 1403

آیا حاضرید آیفون را ارزان تر بخرید، ولی با بدنه پلاستیکی؟

درآمد عمده اپل برخلاف شرکت هایی مانند مایکروسافت، از فروش یک محصول یعنی آیفون حاصل می شود. بلومبرگ در تحلیلی گفت که عدم بازنگری در استراتژی بازار این شرکت می تواند به افت رشد و کاهش درآمد اپل منتهی شود.

3 اردیبهشت 1403

طرز تهیه کوکو سیب زمینی برای دو نفر، خوشمزه و فوری

اگر می خواهید برای خود و همسرتان یک شام خوشمزه و سبک درست کنید قطعا تهیه کوکوی سیب زمینی یک گزینه خوب است. قبلا در کتاب کاله طرز تهیه کوکو سیب زمینی با انواع آرد را مرور نموده بودیم و در ادامه می خواهیم طرز تهیه کوکو سیب زمینی برای دو نفر را آنالیز کنیم.

3 اردیبهشت 1403

فیلم های گمشده در ترجمه و او چه ارتباطی با یکدیگر دارند؟

فیلم او به کارگردانی اسپایک جونز و گمشده در ترجمه ساخته سوفیا کاپولا، دو فیلم جنجال برانگیز و به یادماندنی در زمان اکران خود بوده اند. ولی موضوعی که بسیاری از مخاطبان نمی دانند این است که دو فیلم او و گمشده در ترجمه خیلی بیشتر از چیزی که فکر می کردیم به...

29 فروردین 1403

در خرید مک بوک عجله نکنید؛ تراشه M4 اپل در راه است!

مارک گورمن، افشاگر معروف و خبرنگار بلومبرگ، طی افشاگری اخیر، خبر از بروزرسانی کل مجموعه مک های اپل با پردازنده های M4 داده است.

27 فروردین 1403

دانه های بیلی در خورشیدگرفتگی کامل، تصویر روز ناسا شد، عکس

دانه های بیلی، نقاط درخشان نوری هستند که اغلب در مرزهای خورشیدگرفتگی کامل ظاهر می شوند و در این تایم لپس چشمگیر ثبت شده است.

25 فروردین 1403

فناوری باورنکردنی نسل نو لپ تاپ های ایسوس

ایسوس دو لپ تاپ نو با نمایشگر باکیفیت و پردازنده هوش مصنوعی عرضه کرد.

22 فروردین 1403

13 مقصد رویایی برای سفر در تعطیلات عید فطر

سواحل آفتابی و چشم اندازهای کم نظیر، هوای معتدل پاییز و زمستان، دریای زیبای خلیج فارس، جزیره های متعدد و دیدنی و تپه های شنی و صدها جاذبه طبیعی و تاریخی دیگر از دارایی های استان هرمزگان به شمار می رود.

21 فروردین 1403

ساخت شنل نامرئی با پوست کوسه و پر جغد!

طبیعت همواره الهام بخش بشر بوده است اما این بار پر جغدها و پوست کوسه ها به دانشمندان یاری نموده است تا به فناوری بهبود ارتباط کشتی ها و زیردریایی ها دست پیدا نمایند.

20 فروردین 1403

افسانه ها و خرافات درباره خورشید گرفتگی

این روزها در هیاهوی شبکه های اجتماعی و صفحات نجومی علمی و غیرعلمی حتما خبر خورشید گرفتگی 20 فروردین 1403 را شنیده اید. یک اتفاق نجومی زیبا که قرار است سال جاری 2 بار آن را تجربه کنیم، البته اگر خرافات و افسانه های ترسناک قدیمی اجازه دهند! اگر چرخی در کانال...

19 فروردین 1403

برای حفاظت از عطر در فصول مختلف به چه نکاتی باید توجه کنید؟

حفاظت از عطر در فصول مختلف به علت تغییرات دما تفاوت های قابل توجهی دارد. بعلاوه نحوه ای که عطر را در طول فصول مختلف محافظت می کنید، تأثیر زیادی بر طول عمر و طراوت و تازگی عطر خواهد گذاشت. برای اینکه بتوانید عطر های خود را تا مدت ها سالم و خوشبو نگه دارید،...

17 فروردین 1403

مدارک لازم برای تعویض پلاک خودرو در سال 1403

متقاضیان نقل و انتقال وسیله نقلیه باید قبل از دریافت نوبت نقل و انتقال، ابتدا از طریق سامانه سکوی وصول دیون قانونی وسائط نقلیه نسبت به استعلام و پرداخت بدهی شامل مالیات نقل و انتقال خودرو، جرایم رانندگی اقدام کنند.

14 فروردین 1403

فروش بیش از 15 میلیارد ریالی صنایع دستی سیستان و بلوچستان در ایام نوروز

ایسنا/ براساس خبرهای واصله، فروش بیش از 15 میلیارد ریالی صنایع دستی سیستان و بلوچستان در ایام نوروز مشاهده گشت.

14 فروردین 1403

توصیه های تغذیه ای برای بچه ها در معرض اضافه وزن و چاقی

چاقی جزو مسائل همگانی دوران کودکی و نوجوانی به شمار میرود و به سرعت در حال افزایش است. چاقی در سنین کودکی می تواند منجر به چاقی در بزرگسالی شود؛ به طوری که 40 تا 90 درصد بچه هایی که دچار چاقی هستند در بزرگسالی از چاقی رنج می برند.

11 فروردین 1403

سقوط آزاد آیفون در چین!

فروش آیفون در چین طی یک ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل 33 درصد کاهش یافت.

9 فروردین 1403

موزه کندلوس، جاذبه فرهنگی و تاریخی دیدنی در مازندران

موزهٔ کندلوس موزه ای است در استان مازندران روستای کندلوس، از توابع شهرستان نوشهر . تاریخ ساخت این موزه بین سال های 1360 تا 1368 است که به همت دکتر علی اصغر جهانگیری ایجاد شد.اشیای این موزه مربوط به دوران پیش از میلاد مسیح و قبل از اسلام و بعلاوه دوران اسلامی...

9 فروردین 1403

هرآنچه باید برای کاهش وزن و لاغری با تردمیل بدانید

شاید لاغری با تردمیل برای شما هم یک فعالیت کسل کننده و سخت به نظر برسد که هیچ گاه قرار نیست نتیجه مثبتی را از آن بدست بیاورید. اما حقیقت چیز دیگری است و در واقع اگر به خوبی با تمریناتی که می توانید با تردمیل انجام دهید آشنا باشید، حتما به هدف خود برای کاهش...

4 فروردین 1403

ببینید؛ بازی Fatal Fury: City of the Wolves در سال 2025 عرضه خواهد شد

شرکت SNK اخیراً تریلر جدیدی از بازی Fatal Fury: City of the Wolves منتشر نموده است که نگاهی اولیه به این بازی مبارزه ای می اندازد و بعلاوه در کنار آن سال عرضه آن را هم اعلام نموده است.

2 فروردین 1403

ابلاغ دستورالعمل نو تأسیسات گردشگری؛ اقامت بچه ها 2 تا 12 سال نیم بهاست

یحیی نقی زاده محجوب در نامه های جداگانه به شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری و مراکز رزرواسیون هتل ها و اماکن اقامتی کشور، توضیحات و هشدارهایی را درباره اجرای مقررات رزرو اماکن اقامتی ابلاغ کرد، که بر این اساس تاکید شد: هرگونه گران فروشی و فروش اقامت...

29 اسفند 1402

شروع پروازهای اراک ، مشهد پس از وقفه یک ساله

محمدطاهری با اشاره به انجام پرواز مشهد - اراک - مشهد پس از وقفه ای یک ساله، گفت: پرواز مشهد اراک ساعت 4 صبح و اراک مشهد در ساعت 6.30 امروز صبح با هواپیما بوئینگ MD انجام شد.

29 اسفند 1402
تعداد: (1794)