جشن عروسی 1000 نفری در روزهای قرمز و نارنجی کرونایی

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، این روز هایی که خبر های خوبی از شرایط تعداد مبتلایان به ویروس کرونا به گوش نمی رسد، یک زوج کاشمری تصمیم به برگزاری جشن عروسی هزار نفری در یک مدرسه دولتی کردند.

جشن عروسی 1000 نفری در روزهای قرمز و نارنجی کرونایی

به گزارش خبرنگار ، این روز ها که خبر های خوبی از شرایط تعداد ابتلا و فوت شدگان ناشی از کرونا به گوش نمی رسد، یک زوج کاشمری با دعوت جمعیت زیادی از اقوام، دوستان و آشنایانشان تصمیم به برگزاری جشن عروسی خود در فضای باز یک مدرسه دولتی کردندکه در تصاویر منتشر شده از این مراسم جمعیت حاضر بیش از هزار نفر هستند و هیچ یک از شرکت نمایندگان از ماسک استفاده نکردند.

غلامرضا طالعی دادستان عمومی و انقلاب کاشمر با اشاره به برگزاری جشن عروسی هزار نفری در شرایط نارنجی کرونایی گفت: به دلیل اهمیت موضوع دستورات قضایی لازم در مورد این موضوع صادر شده و در حال تحقیقات و تعقیب موضوع هستیم.

او با تاکید بر اینکه برابر مقررات با متخلفین برخورد می گردد، یادآور شد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و تعقیب قضایی هم آغاز شده است.

دادستان عمومی و انقلاب کاشمر اضافه کرد: قطعا برابر مقررات با عاملین این موضوع چه مسئول یا غیرمسئول اقدام قضایی انجام می گردد.

علی طاهریان مدیر آموزش وپرورش کاشمر با اشاره به اینکه صبح امروز پس از اطلاع از برگزاری این مراسم در یکی از مدارس روستای کسرینه بلافاصله مدیر و سرایدار مدرسه احضار شدند، گفت: اگرچه پیش از شیوع کرونا با هماهنگی هایی که انجام می شد بعضی از مراسم های روستا در زمان تعطیلی مدارس در فضای باز مدرسه برگزار می شد، اما مراسم دیشب بدون هماهنگی صورت گرفته است.

او یادآور شد: پس از شنیدن توضیحات مدیر و سرایدار مدرسه از کم و کیف این اقدام، برای هر دو نفر توبیخ و تذکر صادر شد.

معاون سیاسی فرماندار کاشمر نیز با ابراز تأسف از برگزاری این مراسم در شرایط کرونایی، گفت: به منظور آنالیز بیشتر موضوع از دستگاه های ذیربط خواسته شده تا گزارش های خود را در این زمینه به فرمانداری ارسال نمایند.

مرادعلی احمدزاده یادآور شد: با توجه به اینکه مراسم در فضای مدرسه دولتی برگزار شده، مدیر آموزش وپرورش کاشمر را توبیخ کردیم.

او ادامه داد: توضیحات بیشتر در این زمینه پس از آنالیز و جمع بندی گزارش ها اطلاع رسانی می گردد.

ف

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "جشن عروسی 1000 نفری در روزهای قرمز و نارنجی کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن عروسی 1000 نفری در روزهای قرمز و نارنجی کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید