اخبار مجلس

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات نهاد کتابخانه های عمومی کشور منصوب شد

به گزارش خبرنگاران ، مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور با صدور حکمی احسان کاوه را به عنوان مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات منصوب کرد.متن حکم دبیرکل نهاد به این توضیح است:

31 فروردین 1402

اینفوگرافیک ، صفر تا صد بودجه سال 1402 شهرداری تهران

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران جزئیات مصارف مأموریتی لایحه بودجه سال 1402 شهرداری تهران را تشریح کرد.

8 اسفند 1401

افزایش 43 درصدی سهم پلیس از بودجه 1402

سهم فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران از بودجه 1402 در لایحه پیشنهادی دولت اعلام شد.

5 بهمن 1401

3 چالش صندوق بازنشستگی بانک ها

با وجود افزایش پیوسته امید به زندگی، نه تن ها متناسب با آن سن بازنشستگی افزایش نیافته است؛ بلکه این فرایند نزولی بوده و میانه سن بازنشستگی در صندوق کارکنان بانک ها حدود 5 تا 10 سال پایین تر از سن قانونی بازنشستگی یعنی 30 سال است.

19 خرداد 1401

مخالفان و موافقان افزایش قابل توجه دستمزد کارگران

بر خلاف گروهی که منتظرند دستمزد سالانه کارگران افزایش قابل توجهی داشته باشد اما عده ای هم خیلی موافق نیستند که این افزایش به مقدار ای باشد تا مناسبات بازار را به هم بزند.

9 اردیبهشت 1401

فعال سازی رایزن های مالی در سفارت خانه لازم است

رئیس اتاق کرج با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در حوزه اقتصاد ازجمله در سطح روابط بین الملل و وزارت امور خارجه دولت سیزدهم، گفت: در این زمینه معاون دیپلماسی مالی این وزارتخانه نشست های مختلفی با کشورهای همسایه برگزار کردند و توسعه سطح تعاملات با آنها...

1 اردیبهشت 1401

آیین نامه اجرایی ثبت نام از متقاضیان دریافت یارانه ها اصلاح شود

تهران (پانا) - وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور جلوگیری از تضعیف حقوق مشمولین برخوردار از یارانه و تسریع در اجرای تبصره (14) قانون بودجه سال 1400 کل کشور، درخواست اصلاح ماده (5) آیین نامه اجرایی این تبصره از قانون مذکور درخصوص ثبت نام متقاضیان دریافت...

29 فروردین 1401

الگوی فعالیت آموزشی و تربیتی مراکز و مدارس استثنایی در سال تحصیلی تازه

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی، شیوه نامه استلزامات و الگوی فعالیت آموزشی و تربیتی مراکز و مدارس استثنایی در شرایط همه گیری ویروس کرونا، برای سال تحصیلی 1401-1400 را به ادارات آموزش و پرورش استثنایی استان ها ابلاغ کرد.

7 مهر 1400

رتبه بندی شامل نیروهای توانبخشی هم می شود

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در نشست شورای معاونین سازمان با اعلام آخرین آمار نوبت گیری برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی از قرار گرفتن نیروهای توانبخشی ذیل رتبه بندی نو معلمان خبر داد.

6 مرداد 1400

قانون مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه چیز هایی می گردد؟

سخنگوی کمیسیون مالی مجلس با بیان این که رونق فراوری هدف طرح مالیات بر عایدی سرمایه است گفت: باغات و زمین های خارج از بافت شهر ها مشمول قانون مالیات بر عایدی سرمایه نمی گردد.

4 تیر 1400

مهمترین دغدغه مجلس برای سال آینده کسری بودجه است

پورابراهیمی در مورد محورهای مهمی که مجلس برای اصلاح بودجه در نظر دارد شرح داد و گفت: نخستن و اصلی ترین محور مسئله کسری بودجه است و باید راهکارهایی که کسری بودجه را به درآمد پایدار تبدیل کرد مد نظر قرار داد.

19 اسفند 1399

دردسرهای حقوقی مصوبه ای که قرار بود حامی مستاجران باشد

تهران (پانا) - مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا موجر و مستاجر را از بابت دردسرهای حقوقی ناشی از آن دچار سردرگمی نموده است. مطابق آمارها حدود 10 هزار پرونده قضایی ناشی از اختلافات مالکان و مستاجران در شوراهای حل اختلاف تشکیل شده است و این درحالی است که در یک...

5 آذر 1399

رئیسی: رعایت پروتکل های بهداشتی باید به ایام نوروز باز شود

معاون بهداشت وزارت بهداشت با تاکید بر نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی، گفت: رعایت کمتر از 80 درصدی پروتکل های بهداشتی اثربخشی لازم را ندارد.

1 آذر 1399

خبرنگاران حتی با صدور رای علیه فدراسیون فوتبال دولت جریمه ای نخواهد داد

تهران - خبرنگاران - روابط عمومی معاونت حقوقی ریاست جمهوری در واکنش به اظهارات علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز رأی صادره در پرونده ویلموتس اجرا نشده و هیچ مبلغی بابت آن پرداخت نشده است و إن شاالله نقض خواهد شد، ولی حتّی در فرض قطعیت...

28 مهر 1399

ضوابط ارائه اینترنت ماهواره ای در ایران تصویب شد

خبرنگاران: کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات با هدف رعایت الزامات مقرراتی از سوی دارندگان شبکه های ماهواره ای، مقررات حاکم بر حقوق سرزمینی ارایه خدمات ماهواره ای در ایران را تصویب کرد.

27 مهر 1399

خبرنگاران سه پایگاه تب سنجی در تربت حیدریه فعال است

تربت حیدریه - خبرنگاران - معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه از راه اندازی و فعالیت سه پایگاه تب سنجی در مناطق مختلف این شهرستان برای مقابله با بیماری کرونا خبر داد.

20 اردیبهشت 1399

نتیجه تست کرونای نمایندگان مجلس محرمانه شد ، اسامی نمایندگان مبتلا را اعلام نمی کنیم

یک نماینده مجلس گفت: احتمال این است که تعداد نمایندگان آلوده به ویروس کرونا بیش از 5 نفر باشند.

27 فروردین 1399

وضع اقتصادی ایرانی ها به روایت اعداد

روزنامه شهروند: بیشتر مردم ایران موجودی حساب بانکی شان زیر یک میلیارد تومان است و تنها یک هزارم حساب های بانکی شخصی متعلق به میلیاردرهاست. به جز این، از هر 10 هزار خودرویی که در خیابان های ایران تردد می نماید، فقط سه خودروی بنز است و.... این اطلاعات را مرکز...

26 بهمن 1398

پشت پرده مذاکره با مربی خارجی بدون رزومه برای تیم لیگ رجحان

به گزارش خبرنگاران، در نیم فصل نوزدهمین دوره از مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، شرایط عجیبی حکم فرماست و تعداد تیم هایی که از فقدان سرمربی رنج برده و برای انتخاب سرمربی جدید کوشش می نمایند به نسبت تیم های حاضر در این مسابقات کم نیست. به جز این، زمزمه های...

19 بهمن 1398

بزرگ ترین ضعف های بودجه 1399 آموزش و پرورش، از کمبود معلم تا کم توجهی به دوره ابتدایی

نگاهی به جداول بودجه لایحه 1399 نشان دهنده، ثبات یا کاهش در بودجه بعضی واحدهای ستادی و افزایش قابل توجه (10 هزار میلیارد تومانی) بودجه آموزش وپرورش استان هاست که یک نقطه قوت و رویداد مثبت در بودجه ریزی آموزش وپرورش است؛ اما ساختار نامناسب و عدم شفافیت بودجه...

8 بهمن 1398
تعداد: (39)