دی ماه رکورد آلوده ترین ماه سال جاری را زد

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، دی ماه سال جاری با وجود 11 روز ناسالم برای گروه های حساس و 13 روز ناسالم برای تمامی گروه ها رکورد آلوده ترین ماه را در چهار ماه اخیر زد.

دی ماه رکورد آلوده ترین ماه سال جاری را زد

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی از وبلاگ آموزشی و فنی، هوای تهران در سی روز ماه گذشته با ثبت 13 روز ناسالم برای تمام گروه ها، 11 روز ناسالم برای گروه های حساس و 5 روز قابل قبول رکورد آلوده ترین ماه را در مقایسه با سه ماه اخیر (مهر، آبان و آذر) زد.

هوای تهران در ماه مهر 21 روز قابل قبول، 9 روز ناسالم برای گروه های حساس، در ماه آبان 20 روز قابل قبول و ده روز ناسالم برای گروه های حساس و در ماه آذر 10 روز قابل قبول و 20 روز ناسالم برای گروه های حساس قرار داشت.

گفتنی است، هوای تهران در مقایسه با سال 98 دارای 15 روز قابل قبول، 14 روز ناسالم برای گروه های حساس و یک روز ناسالم بوده است.

طبق گفته کارشناسان منبع اصلی آلودگی هوای تهران، منابع متحرک شامل خودرو های سواری، خودرو های دیزل و موتورسیکلت ها هستند که 61 درصد ذرات معلق و 83 درصد آلاینده های گازی را تولید می کنند و البته در این میان، سهم صنایع، نیروگاه ها و پالایشگاه ها را نیز باید مورد توجه قرار داد.

منبع: جام جم آنلاین

به "دی ماه رکورد آلوده ترین ماه سال جاری را زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دی ماه رکورد آلوده ترین ماه سال جاری را زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید