خبر خوب مدیرعامل مخابرات ایران در تلکام 1400، استفاده از ظرفیت شرکت های مخابراتی سطح کشور

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: این همکاری میتواند به شکل مشارکتی، همکاری و پیمانکاری باشد که با توافق به عمل آمده میتوانند از ظرفیت های همدیگر استفاده نمایند و این امر کمکی بر افزایش سرعت کار در کشور می گردد.

خبر خوب مدیرعامل مخابرات ایران در تلکام 1400، استفاده از ظرفیت شرکت های مخابراتی سطح کشور

به گزارش گروه مالی وبلاگ آموزشی و فنی، مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در حاشیه بازدید از بیست و دومین نمایشگاه تلکام 1400 (در غرفه هلدینگ فن آوا) در مورد همکاری شرکت مخابرات با شرکت های زیرمجموعه، اظهار کرد: با همکاری با یکدیگر کار بهتر می گردد و باتوجه به وسعت جغرافیایی ایران و جمعیت بالای کشور و احتیاج های مردم، یک شرکت به تنهایی جوابگو نیست.

وی گفت: البته شرکت مخابرات ایران به عنوان شرکت مادر تخصصی مخابراتی باید به گونه ای عمل کند که شرکت های هموار به راحتی بتوانند همکاری در مدل های مختلف داشته باشند.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران اضافه کرد: این همکاری میتواند به شکل مشارکتی، همکاری و پیمانکاری باشد که با توافق به عمل آمده میتوانند از ظرفیت های همدیگر استفاده نمایند و این امر کمکی بر افزایش سرعت کار در کشور می گردد.

وی در ادامه اضافه کرد: در بخش ثابت شرکت های خوبی در سطح کشور با سرمایه نیروی انسانی، دانشی و مادی قابل توجه کوشش و فعالیت دارند و باید این سرمایه ها با الگویی مناسب که سود آور نیز باشد، پیاده سازی شده و پروژه ها را پیش برد.

هلدینگ فن آوا با بیش از 18 سال فعالیت در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات و بهره مندی از بیش از 1000 نیروی متخصص در صنعت، با رویکرد مبنی بر تقویت ارتباط بین شرکتی، خدمات مختلفی در حوزه های زیرساخت مخابراتی ارائه داده و حضور مؤثری در نمایشگاه تلکام 1400 با محور جهش فراوری دارد.

بعلاوه برگزاری ورک شاپ های آموزشی به وسیله متخصصان فن آوا، معرفی محصولات و سرویس های نو گروه فن آوا از تدابیر این هلدینگ در تلکام 1400 به شمار می رود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "خبر خوب مدیرعامل مخابرات ایران در تلکام 1400، استفاده از ظرفیت شرکت های مخابراتی سطح کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوب مدیرعامل مخابرات ایران در تلکام 1400، استفاده از ظرفیت شرکت های مخابراتی سطح کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید