تکلیف پرسپولیس با عیسی آل کثیر تعیین شد

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، عیسی آل کثیر چند روز پیش بود که انتها توانست با پیراهن سپاهان در یک بازی غیررسمی مقابل زنیت بازی کند. او چند سال اخیر را در پرسپولیس سپری نموده و طرفداران این تیم با حضور این مهاجم که روز های بسیار خوبی را در هفته های خاتمه فصل گذشته پشت سر گذاشت، در خط هجومی دغدغه ای نداشتند.

تکلیف پرسپولیس با عیسی آل کثیر تعیین شد

با این حال رضا درویش در مذاکره تمدید با این بازیکن ناکام ماند و عیسی آل کثیر به یکباره سر از اردوی سپاهان در کمپ باغ فردوس درآرود. اما این انتقال جنجالی تا به امروز جز حاشیه برای تیم مورایس چیزی نداشته و مسئولان سازمان لیگ فوتبال ایران به علت قوانین نو سقف قرارداد از صدور کارت بازی این بازیکن خودداری کردند.

پس از رسانه ای شدن عدم صدور کارت بازی عیسی آل کثیر صحبت هایی درباره بازگشت این مهاجم جنوبی به پرسپولیس مطرح شد که البته این شایعات با کنایه تند گل محمدی در کنفرانس خبری اولین هفته لیگ برتر در نطفه خفه شد.

عیسی آل کثیر مدت هاست در انتظار صدور کارت بازی به سر می برد و اگر این اتفاق تا روز آینده رخ ندهد، او شانسی برای همراهی سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا هم ندارد. اما حالا درویش در برنامه فوتبال برتر و در آستانه حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا که باید بدون مهاجم به این رقابت وارد گردد، از کوشش دوباره برای بازگرداندن آل کثیر صحبت کرد، که البته این کوشش مخفیانه به علت اینکه آل کثیر از سپاهانی ها پول دریافت نموده، میسر نشده است.

درویش با گلایه از شرایط مالی استقلال و پرسپولیس در مقایسه با تیم های صنعتی در اینباره با اعلام اینکه امروز با مهاجم سابق سرخپوشان صحبت نموده، ولی گفته پول گرفته نمی تواند برگردد، مطرح نمود: آل کثیر را گفتند، چون پول گرفته حتی با اینکه قراردادش ثبت نشده، نمی توانید بگیرید. ماشالله چقدر دارند که این همه بازیکن می گیرند. ما نمی گوییم که چرا آن ها دارند، می گوییم خب همه داشته باشند. این مسئله ای است که ما و استقلال داریم. باید کاری کنید که در نظام برابر رقابت کنیم.

بازگشت پرسپولیس به نقطه شروع

با صحبت های درویش و با توجه به اینکه مذاکرات پرسپولیس با این بازیکن به نتیجه نرسیده، آن ها چاره ای جز استخدام مهاجم خارجی ندارند. البته بنابر گفته درویش با پشیمانی کایسدو از توافق با سرخپوشان، آن ها روی گزینه های به جای مانده کار خواهند گرفت و سعی می نمایند تا فردا صبح روی یک نام به نتیجه برسند. بازیکنی که از بازار های خارجی برای پرسپولیس انتخاب خواهد شد و ممکن است یکی از همین بازیکنانی باشد که نامش در این چند روز مطرح شده است. بعلاوه نام جلال الدین ماشاریپوف ستاره ازبک هم مطرح شد که درویش و میثاقی با هم تاکید کردند که این بازیکن وینگر است و مناسب پرسپولیس نیست که در پی یک مهاجم تمام نماینده است.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "تکلیف پرسپولیس با عیسی آل کثیر تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف پرسپولیس با عیسی آل کثیر تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید