محرومیت رونالدو، بنزما و نیمار از لیگ قهرمانان آسیا؟ ، افشای نشریه معتبر انگلیسی از شکایت علیه AFC

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، نشریه معتبر انگلیسی از شکایت چندین باشگاه آسیایی علیه کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر مشارکت غیرقانونی باشگاه های عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا اطلاع داد.

محرومیت رونالدو، بنزما و نیمار از لیگ قهرمانان آسیا؟ ، افشای نشریه معتبر انگلیسی از شکایت علیه AFC

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، نشریه گاردین انگلیس اطلاع داد چندین باشگاه فوتبال آسیا تصمیم گرفتند علیه کنفدراسیون فوتبال آسیا و شیخ سلمان رئیس AFC به خاطر باشگاه های متمول عربستانی و صدور مجوز غیرقانونی آنها در لیگ قهرمانان آسیا شکایت نمایند.

در گزارش این رسانه معتبر اروپایی آمده است که باشگاه های فوتبال آسیا به علت اینکه 3 باشگاه بزرگ عربستان که در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا شرکت می نمایند زیرنظر یک مالک یعنی صندوق سرمایه گذاری عربستان هستند.

صندوق سرمایه گذاری عربستان در جابجایی تابستانی به 4 باشگاه عربستانی یعنی الهلال، النصر، الاتحاد و الاهلی پول هنگفتی را تزریق کرد تا بتوانند بیش از 35 ستاره دنیای فوتبال را به عربستان بکشانند.

تمام این ریخت و پاش ها نشان می دهد این 4 باشگاه که 3 تیم آن در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند زیرنظر یک مالک هستند و این طبق قوانین فیفا و AFC غیرقابل قبول است و باید این 3 باشگاه عربستانی محروم شوند.

الهلال رقیب نساجی است، الاتحاد رقیب سپاهان و النصر رقیب پرسپولیس است. محرومیت هر کدام از این باشگاه ها از لیگ قهرمانان آسیا به نفع نمایندگان ایران است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از این استقلال و پرسپولیس را از حضور در لیگ قهرمانان آسیا 2022 محروم نموده بود که یکی از دلایل آن مالکیت مشترک این دو باشگاه زیر نظر وزارت ورزش و جوانان ایران بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "محرومیت رونالدو، بنزما و نیمار از لیگ قهرمانان آسیا؟ ، افشای نشریه معتبر انگلیسی از شکایت علیه AFC" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محرومیت رونالدو، بنزما و نیمار از لیگ قهرمانان آسیا؟ ، افشای نشریه معتبر انگلیسی از شکایت علیه AFC"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید