جدایی مبهم یک ستاره ؛ شرایط قرمز در پرسپولیس ، حرف عجیب و مشترک یحیی و درویش ؛ طرفداران نگران شدند

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، از بین 50 گزینه آنالیز کردیم و به مهاجمی که مدنظرمان باشد نرسیده ایم؛ این حرف مشترک مدیرعامل و مربی سرخ هاست که البته با واکنش هایی از سوی طرفداران این تیم روبرو شده است.

جدایی مبهم یک ستاره ؛ شرایط قرمز در پرسپولیس ، حرف عجیب و مشترک یحیی و درویش ؛ طرفداران نگران شدند

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، تنها یک مهاجم تخصصی در فهرست خود دارد (شهاب زاهدی) و در اتفاقی جالب از ابتدای فصل گذشته تا پنجره تابستانی این فصل 6 مهاجم تیمش را از فهرست خارج نموده است.

شرزود تمیروف، یورگن لوکادیا، شیخ دیاباته، لئاندرو پریرا، عیسی آل کثیر و در نهایت مهدی عبدی 6 مهاجمی هستند که از ابتدای فصل گذشته تا به امروز از این تیم جدا شدند تا قهرمان سه گانه فوتبال ایران، اکنون با شرایطی سخت مسابقات را دنبال کند و طی سه بازی ابتدایی دو مدافع (علی نعمتی - گئورگی گولسیانی) و یک هافبک (سعید صادقی) گلزنان این تیم لقب گیرند و دو امتیاز حساس را مقابل ذوب آهن از دست بدهند.

خلا حضور یک مهاجم شش دانگ اتفاقی بود که از همان ابتدای پنجره تابستانی این تیم را تهدید می کرد و به سوال مشترک بین طرفداران و اصحاب رسانه و مدیریت و کادرفنی تبدیل شده بود. با این حال دو پاسخ تکراری از سوی یحیی گل محمدی (در حال بررسی گزینه ها هستیم و هنوز به جمع بندی نرسیدیم) و رضا درویش (کادرفنی در حال بررسی است و هنوز گزینه ای معرفی ننموده است) همیشه روبرو شده ایم.

این در حالی است که در همین ابتدای فصل پرسپولیس دو امتیاز از رقیب اصلی خود در مسیر قهرمانی فاصله گرفته و با تداوم این شرایط بعید نیست، کار در ادامه فصل برای آنها سخت تر نیز گردد.

ماجرای جذب مهاجم خارجی توانمند اولین بار نیست که به چالشی برای پرسپولیس تبدیل شده است. آنها اما فصل گذشته را با در اختیار گرفتن یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته در ادامه در نیم فصل با عیسی آل کثیر و لئاندرو پریرا از این چالش عبور کردند.

چرا مهدی عبدی جدا شد؟

این سوالی است که این روزها طرفداران پرسپولیس با شک و شبهه ای تعجب آور از یکدیگر می پرسند. تیمی که از جذب مهاجم مدنظر خود ناکام مانده، چرا اجازه داد یکی از دو مهاجم تیمش نیز به راحتی از این تیم جدا گردد و پیراهن تیم رقیب را بپوشد. مهدی عبدی شاید هیچ گاه نتوانسته باشد به عنوان یک مهاجم گلزن ذاتی و با عملکردی یکسان کار را در این تیم دنبال کند اما در هفته های پایانی فصل گذشته چه در گلزنی و گلسازی و کسب پنالتی، شرایط مناسبی را دنبال کرد و تاثیر زیادی در قهرمانی سرخ ها داشت. او گل های حساس و تاریخی نیز در این تیم به نام خود نموده بود که از جمله آنها می توان به گل صعود به فینال لیگ قهرمانان، تک گل فینال لیگ قهرمانان آسیا و بعلاوه گلزنی در دربی اشاره نمود.

با این حال هنوز کسی متوجه نشده چرا وقتی پرسپولیس پیروز به جذب مهاجم نشده، به راحتی اجازه جدایی مهاجم باتجربه تیمش را نیز داده تا در اولین دیداری که با مشکل تهاجمی برخورد کند، مجبور گردد از یک مدافع میانی در خط حمله سود ببرد و روی نیمکت مهاجمی در اختیار نداشت.

50 مهاجم خارجی تست شدند!

بعد از فشار زیاد در مورد علت عدم جذب مهاجم، اولین جمله ای که گفته شد این بود که نزدیک به 30 بازیکن فیلم بازی شان بررسی و مورد ارزیابی قرار گرفته است. در ادامه بعد از اینکه همچنان این اتفاق نهایی نشد، اینبار عدد جدیدی در مورد بازیکنانی که در پست مهاجم بررسی شدند اعلام شد و از 50 بازیکن در آخرین کنفرانس یحیی گل محمدی برای بررسی بازیکن مدنظرش یاد شد. اما این آمار عجیب نیست؟ بازیکنی که به پرسپولیس و اعضای کادرفنی آن معرفی می شوند قطعا باید پارامترهای ابتدایی و لازم را داشته باشند و در این صورت به چه علت باید بعد از بررسی و بررسی، هیچ کدام شرایط لازم برای انتقال را نداشته باشند؟

درویش همچنان روی دنده تکذیب و بی خبری!

طرفداران پرسپولیس و البته وبلاگ آموزشی و فنی حاضر در محل باشگاه سرخ ها کاملا با این روحیه شاید بتوان گفت روی مخ رضا درویش آشنا شده باشند. اینکه او حتی در مورد بازیکنانی که در باشگاه حاضر شده اند و بعد از مذاکره در شرف انتقال هستند نیز اظهار بی اطلاعی و بی خبری کند. نمونه آخر آن را می توان در مورد حضور شهاب زاهدی مثال زد که درویش اعلام نموده بود به عنوان بازیکن اسبق این باشگاه برای دید و بازدید در محل باشگاه حاضر شده و چند روز بعد اما خبر توافق نهایی و امضای قرارداد منتشر شد.

رضا درویش این روزها البته همه چیز را به گردن یحیی گل محمدی انداخته و در مورد سوال های تکراری درباره آخرین شرایط جذب مهاجم مدعی شده که هنوز اسمی به باشگاه از سوی سرمربی تیم ارائه نشده و آنها بودجه و سقف قرارداد را برای این بخش کنار گذاشته اند. اما در روزهایی که تیم های آسیایی و رقیبان پرسپولیس به شکلی ناباورانه و ترسناک در حال جذب ستاره های اروپایی هستند، باید دید سرخ ها با بودجه یک میلیون دلاری به چه اسمی خواهند رسید. و موضوع شاید مهمتر این باشد که در فاصله کمتر از سه هفته تا اولین و حساس ترین تقابل پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا که مقابل النصر و هم تیمی های کریس رونالدو، مانه و ... خواهد بود، این تیم با چه شرایطی مهیای این جدال خواهد شد.

در روزهای اخیر بحث زیادی درباره اینکه آیا از بین 50 بازیکنی (مهاجم) که یحیی گل محمدی بررسی نموده، گزینه ای پارامترهای لازم برای حضور در این تیم را نداشته شکل گرفته است. در این بین در فضای مجازی اسامی مختلف و متفاوتی با حداقل بودجه و کارایی لازم برای حضور در این تیم نام برده شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "جدایی مبهم یک ستاره ؛ شرایط قرمز در پرسپولیس ، حرف عجیب و مشترک یحیی و درویش ؛ طرفداران نگران شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدایی مبهم یک ستاره ؛ شرایط قرمز در پرسپولیس ، حرف عجیب و مشترک یحیی و درویش ؛ طرفداران نگران شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید