جدیدترین نوشته وزیر فرهنگ در فضای مجازی پس از برپایی پرشور جشنواره موسیقی فجر

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متن کامل یادداشت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به توضیح زیر آمده است:

جدیدترین نوشته وزیر فرهنگ در فضای مجازی پس از برپایی پرشور جشنواره موسیقی فجر

جشنواره سی و هشتم موسیقی فجر با استناد به آمار و ارقام رسمی، پرشکوه تر از همواره برگزار گردید تا جلوه تازه ای باشد بر نگاه دولت مردمی در حمایت از موسیقی و سرود فاخر و توجه به استعداد های جوانان در سراسر ایران عزیز.

هنر برای جلوه گری باید دیده و شنیده شود و البته از انحصار خارج شود، امری که کلید واژه رفتارهای وزارت فرهنگ در دوره تازه برای زمینه سازی بروز استعداد ها از یک سو و استفاده یکسان تمامی مردم از ظرفیت های هنری برای رسیدن به اهداف والای برقراری ارتباطات هنری از سوی دیگر است.

ایجاد سالن های مجهز در تمام نقاط کشور برای استفاده تمام هنرجویان که امکان حضور در مرکز را ندارند و بعلاوه توجه ویژه و خاص به ترویج هنر موسیقی اقوام که ایران عزیزمان با ظرفیت بالای خود نمونه نادری در سراسر جهان در این گونه موسیقی به شمار می رود از جمله اقدامات اجرا شده در این زمینه است.

انشالله از روزهای آینده دبیرخانه موسیقی نواحی کشور با فعالیت منطقه ای در پنچ نقطه کشور به جذب چهره های مستعد برای معرفی در جشنواره سال آینده خواهد پرداخت.

لازم به ذکر است، آیین اختتامیه سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر شامگاه پنجشنبه(چهارم اسفند) با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان و هنرمندان در تالار وحدت برگزار گردید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "جدیدترین نوشته وزیر فرهنگ در فضای مجازی پس از برپایی پرشور جشنواره موسیقی فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین نوشته وزیر فرهنگ در فضای مجازی پس از برپایی پرشور جشنواره موسیقی فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید