برخورد تند باشگاه میلان با پیشنهاد طارمی ، نه،حتی حرفش را هم نزن!

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، میلان با پیشنهاد 20 میلیون یورویی برای جذب طارمی چندین بار اقدام کرد ولی رفتار بد باشگاه پورتو در مذاکرات در نهایت باعث شد تا باشگاه ایتالیایی برای همواره قید طارمی را بزند.

برخورد تند باشگاه میلان با پیشنهاد طارمی ، نه،حتی حرفش را هم نزن!

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی باشگاه میلان کوشش زیادی کرد تا تابستان کنونی مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو را جذب کند ولی هر بار باشگاه پرتغالی مانع از این انتقال شد.

مشکل اصلی میلان با پورتو بر سر پول بود و در قدم نهایی باشگاه پرتغالی با زیاده خواهی هایش مانع از این انتقال بزرگ در فوتبال ایران شد. البته رقم کم دستمزد طارمی هم یکی از دلایل به خاتمه نرسیدن این انتقال بود.

در جدیدترین خبر سایت milanreports بیان کرد ایجنت مهدی طارمی بعد از شکست این انتقال در تابستان با سران باشگاه روسنری تماس گرفت و پیشنهاد داد موکلش تابستان آینده به صورت رایگان به میلان بیاید.

اما مدیران باشگاه میلان بعد از چندین مذاکره ناامید بخش خیلی صریح پاسخ ایجنت مهدی طارمی را این طور دادند: نه... این انتقال دیگر ممکن نیست و بازگشت مذاکرات غیرممکن است.

میلان با پیشنهاد 20 میلیون یورویی برای جذب طارمی چندین بار اقدام کرد ولی رفتار بد باشگاه پورتو در مذاکرات در نهایت باعث شد تا باشگاه ایتالیایی برای همواره قید طارمی را بزند.

منبع: همشهری آنلاین

به "برخورد تند باشگاه میلان با پیشنهاد طارمی ، نه،حتی حرفش را هم نزن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد تند باشگاه میلان با پیشنهاد طارمی ، نه،حتی حرفش را هم نزن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید