یک تجربه، یک صنعت

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی رینوتکس 2023 میزبان پنل ها و رویدادهای مختلفی است که در طول مدت 4 روزه این نمایشگاه برگزار خواهند شد. یکی از این رویدادها گویش تجربه ها نام دارد که در تاریخ 15 آذر ماه با حضور تنی چند از کارشناسان و کارآفرینان با تجربه ایرانی برگزار خواهد شد.

یک تجربه، یک صنعت

به گزارش روابط عمومی نمایشگاه رینوتکس، در این رویداد که در سالن آمفی تئاتر هتل شهریار شهر تبریز برگزار خواهد شد. هشت تن از کارآفرینان ایرانی به بیان تجربیات خود در کسب و کار خواهند پرداخت.

در این رویداد میهمانانی حضور دارند از حوزه صنایع که می توان اشاره نمود به : داوود ادیب رییس اتحادیه صادر نمایندگان صنعت مخابرات ایران، سید باقر شریف زاده رییس انجمن مدیران صنایع آذربایجان شرقی، پرویز بیوک مدیرعامل گروه صنعتی شونیز ، سید احسان مصطفوی نژاد رییس هیئت مدیره شرکت زعفران مصطفوی و علی نقیب رییس هیئت مدیره شرکت بهداشتی دکتر عبیدی و افراد با تجربه از اتاق بازرگانی ایران مثل سادینا آبایی رییس کمیسیون فاوای اتاق بازرگانی ایران و کارآفرینانی مانند امیرحسین اسدی کارآفرین و داور برنامه میدون و علیرضا یونچی کارآفرین و داور برنامه میدون.

یازدهمین دوره نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس) از تاریخ 14 تا 17 آذر ماه 1402 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز برگزار خواهد شد.

رویداد گویش تجربه ها، در تاریخ 15 آذر ماه از ساعت 10 الی 12 در سالن آمفی تئاتر هتل شهریار شهر تبریز برگزار خواهد شد. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رویدادهای رینوتکس 2023 می توانند به وبسایت رسمی این نمایشگاه به آدرس https://rinotex.ir/ مراجعه نمایند.

منبع: مجله شنبه

به "یک تجربه، یک صنعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک تجربه، یک صنعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید