به مناسبت روز جهانی گردشگری، هتل ها نیم بها و موزه ها رایگان

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، به مناسبت روز جهانگردی هتل ها نیم بها و موزه ها رایگان می شوند

معاون گردشگری به مناسبت روز جهانگردی از تخفیف 30 تا 50 درصدی هتل ها و رایگان بودن بازدید از تمام موزه های زیر نظر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای گردشگران داخلی و خارجی هایی که به صورت انفرادی به ایران سفر کرده اند، خبر داد. او همچنین درباره برنامه های ویژه گرامیداشت روز جهانی جهانگردی، می گوید: گرامیداشت این مناسبت در سطح ملی یک روزه خواهد بود که با حضور مقامات عالی رتبه کشور از برترین های صنعت گردشگری تقدیر می شود. این در حالی است که در استان ها برای چندین روز برگزاری جشن ها، نمایشگاه ها و گردهمایی ها ادامه خواهد داشت تا بستر توجه و حس انگیزشی در میان همه بوجود آید.

به مناسبت روز جهانی گردشگری، هتل ها نیم بها و موزه ها رایگان

به گفته رحمانی موحد، برنامه های گردشگری امسال به سمت تشویق فعالان، سرمایه گذاران و کارآفرینان گردشگری است و برترین های روز جهانی امسال نیز در یک رقابت سالم و براساس شاخص های از پیش تعیین شده، گزینش شده اند. این مقام مسئول می گوید: به همین علت 35 عنوان درنظر گرفته شده که مقدار مشارکت در فعالیت های گردشگری، کمترین آسیب ها و شکایت ها و بیشترین اثرگذاری ها از جمله معیارهای انتخاب برگزیده های این بخش بوده است. به همین علت رحمانی موحد می گوید: می خواهیم سنت شایسته تقدیر از برترین ها و زحمتکشان صنعت گردشگری در این روز ادامه داشته باشد. وی در ادامه درباره مشارکت مردم در گرامیداشت روز جهانی جهانگردی می گوید: گردشگری درحال قرار گرفتن بر سفره خانواده های ایرانی است؛ برای همین باید از الگوها، مقررات و رفتارها به درستی تبعیت کرد تا این حرکت در کشور تاثرگذار و فعال باشد و این همان نگاه راهبردی دولت است. معاون گردشگری کشور با اشاره به اینکه روز جهانی گردشگری فرصت مجدد اندیشیدن و استفاده از پتانسیل های گردشگری است، این صنعت را رقابتی ترین صنعت ایران با سایر کشورهای جهان دانست و می گوید: ما منابع، نیرو های انسانی، زیرساخت ها و جاذبه های خوبی داریم و از نگاه یکپارچه در سطح مقامات ارشد کشور و امنیت بهره می بریم. در واقع همین پتانسل ها در کشور، صنعت گردشگری را رقابتی کرده است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که روز جهانی گردشگری امسال، فرصتی برای ارتقای توجه ها، تمرکز فعالیت ها، حمایت های عظمیم تر و طلیعه یک گام بلند گردشگری برای سال آینده باشد و می گوید: امیدواریم شاهد ارتقای آداب سفر، فرهنگ سازی، رفتار مسئولانه تر و زیرساخت های بهتر و سفر به منطقه ها کمتر شناخته شده باشیم. روز جهانی گردشگری، 27 سپتامبر هر سال و در تمام جهان با برپایی جشن هایی همراه است و کشورها با یزرگداشت این روز بر اهمیت این صنعت در رشد اقتصادی و فرهنگی جهانی تاکید می کنند.

منبع: الی گشت

به "به مناسبت روز جهانی گردشگری، هتل ها نیم بها و موزه ها رایگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به مناسبت روز جهانی گردشگری، هتل ها نیم بها و موزه ها رایگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید