چهارمین دوره جایزه بزرگ علمی دانشجویی به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، دبیر چهارمین دوره جایزه بزرگ علمی دانشجویی جایزه علی پولاد از تجلیل 100 دانشجوی برگزیده از 10 دانشگاه منتخب استان آذربایجان شرقی به میزبانی دانشگاه تبریز اطلاع داد.

چهارمین دوره جایزه بزرگ علمی دانشجویی به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار می گردد

حمید احمدی، دبیر چهارمین دوره جایزه بزرگ علمی دانشجویی جایزه علی پولاد دانشگاه تبریزدر تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه وبلاگ آموزشی و فنی، با اشاره به لزوم برگزاری چنین جشنوار های در سطح استان گفت: دانشجویان نخبه به عنوان بخش مهمی از سرمایه ملی در به ثمر رسیدن برنامه های توسعه علمی، اجتماعی، مالی و فرهنگی کشور همیشه از صندلی ویژ های برخوردار هستند و از این رو برگزاری چنین جشنواره های برای شناسایی، حمایت و تشویق آنان لازم است.

احمدی عنوان نمود: به منظور ایجاد بستری مناسب برای شناسایی، حمایت و تشویق دانشجویان مستعد و متعاقباً راهنمایی این استعداد های درخشان به سمت اولویت های راهبردی کشور، دانشگاه تبریز برای چهارمین سال پیاپی، در قالب برگزاری جشنوار های دانشجویی، جایز های تحت عنوان جایزه بزرگ علمی دانشجویی (جایزه علی پولاد) را به حائزین شرایط اعطا می نماید.

دبیر چهارمین دوره جایزه بزرگ علمی دانشجویی جایزه علی پولاد در ادامه با اشاره به شرایط شرکت کنندگان در این جشنواره اضافه کرد: دانشجویان شاغل به تحصیل و همچنین دانش آموختگانی که در سال 98 فارغ التحصیل شده اند، مشروط بر این که بالاترین مقطع تحصیلی خود را در یکی از 10 دانشگاه منتخب استان آذربایجان شرقی شامل دانشگاه تبریز، دانشگاه علوم پزشکی تبریز، دانشگاه صنعتی سهند، دانشگاه هنر اسلامی تبریز، دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، دانشگاه مراغه، دانشگاه بناب، دانشگاه پیغام نور واحد های استان آذربایجان شرقی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد های استان آذربایجان شرقی و دانشگاه جامع علمی- کاربردی واحد های استان آذربایجان شرقی سپری کرده باشند، میتوانند نسبت به تهیه و ارسال مدارک جهت شرکت در این رقابت اقدام کنند.

وی در ادامه گفت: متقاضیان ابتدا بایستی شیوه نامه اجرایی جایزه را که به وسیله وب سایت dotsa.tabrizu.ac.ir در دسترس عموم قرار گرفته است، به دقت مطالعه کنید. سپس فرم ثبت نام را تکمیل کنید و به همراه مدارک و مستندات لازم (مذکور در ماده (4) شیوه نامه اجرایی)، حداکثر تا 29 مهرماه امسال، به آدرس پستی دبیرخانه ارسال کنید.

عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز در مورد نحوه داوری نیز یادآورشد: هیئت داورانی متشکل از اعضای هیئت علمی دانشگاه های منتخب ده گانه، آنالیز پرونده های واصله را بر عهده خواهند داشت و نحوه امتیازدهی به سوابق مختلف آموزشی، پژوهشی و فناوری متقاضیان بر مبنای شیوه نامه اجرایی چهارمین دوره جایزه بزرگ علمی دانشجویی خواهد بود که توسط گروه حمایت از استعداد های درخشان دانشگاه تبریز تدوین شده و به تصویب هیأت رئیسه دانشگاه رسیده است.

احمدی در سرانجام با اشاره به این که از دانشجویان منتخب با اهدای لوح سپاس، تندیس افتخار و جایزه نقدی، تجلیل به عمل خواهد آمد، توضیح داد: مجموع جوایز نقدی در نظر گرفته شده برای نفرات برگزیده، بالغ بر 3.5 میلیارد ریال است که توسط علی پولاد، خیر حوزه های فرهنگی، اجتماعی و علمی تقبل شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "چهارمین دوره جایزه بزرگ علمی دانشجویی به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "چهارمین دوره جایزه بزرگ علمی دانشجویی به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار می گردد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارمین دوره جایزه بزرگ علمی دانشجویی به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید