نخستین شهرک خصوصی صنایع غذایی کشور در قم ایجاد می شود

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، کاویانی گفت: از طرح های قابل ارائه جهت سرمایه گذاری در قم، طرح ایجاد نخستین شهرک صنعتی خصوصی صنایع غذایی در کشور است که به همت تعاون گران در استان اجرایی می شود.

نخستین شهرک خصوصی صنایع غذایی کشور در قم ایجاد می شود

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی از قم، مصطفی کاویانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم بیان نمود: نخستین شهرک صنعتی خصوصی صنایع غذایی، نمایشگاه دائمی مواد غذایی و همچنین دانشگاه علمی و کاربردی تخصصی مواد غذایی کشور در قم در صورت اختصاص تسهیلات لازم برای سه هزار تَن به صورت مستقیم شغل ایجاد می کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با توجه به انتقال کشتارگاه ها از داخل شهر به خارج از بافت مسکونی توسعه طرح های کشتارگاه های استان و صادرات محصول های آن ها به شهر های مجاور از برنامه های راهبردی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان است.

کاویانی شرح داد: مراحل اول تا سوم توسعه زیرساخت های کشتارگاه صنعتی شامل کارگاه تبدیل ضایعات، توسعه تصفیه خانه، ماشین آلات و سالن بسته بندی و مرحله چهار و پنج ایجاد زنجیره گوشت و پایانه گوشت می باشد و طرح از طریق شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان ارائه و در صورت اختصاص تسهیلات لازم برای 680 تَن به صورت مستقیم شغل ایجاد خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم همچنین از آغاز فرایند شناسایی و انتخاب خانه های بهداشت کارگری و کارفرمای سلامت محور و بهداشت یار برتر در استان خبر داد و گفت: خانه بهداشت کارگری برتر و کارفرمای نمونه سلامت محور استان پس از جمع بندی نتایج بازدید های میدانی به عمل آمده از سوی شورای هماهنگی ارائه خدمات بهداشتی به بیمه شدگان متشکل از کنندگان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیریت درمان تامین اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی انتخاب، و به دبیرخانه ملی جشنواره مستقر در معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون معرفی می شوند.

او شرح داد: بر اساس بازدید های به عمل آمده از طریق اعضای شورای استان، شرایط موجود خانه های بهداشت به لحاظ گوناگون و چک لیست مشخص مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهند گرفت و پس از محاسبه امتیاز های نهایی از منتخبان و برگزیدگان طی آیینی قدردانی خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم تاکید کرد: خانه های بهداشت کارگری واحد های بین 50 تا 500 تَن نیروی کار تا 20 آذرماه امسال فرصت دارند با دریافت فرم چک لیست از سایت این اداره کل به تکمیل و ارسال آن اقدام کنند.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نخستین شهرک خصوصی صنایع غذایی کشور در قم ایجاد می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین شهرک خصوصی صنایع غذایی کشور در قم ایجاد می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید