می خواهیم نتیجه ای کسب کنیم که تا به حال اتفاق نیفتاده است

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی و به نقل از فدراسیون والیبال، اولین مرحله اردوی تیم جوانان پسر ایران برای حضور در مسابقات جهانی از روز چهارشنبه شروع شد. بهروز عطایی سرمربی تیم جوانان در این باره گفت: در شروع اردو توجه ما روی آنالیز وضعیت آمادگی جسمانی بازیکنان است و در حال محک زدن آنها هستیم. کارهای تاکتیکی را نیز در تمرینات مرور می کنیم و از هفته آینده تمرینات شکل بهتری خواهد گرفت. فعلاً فشار تمرینات بالا نیست و می خواهیم درصد آمادگی جسمانی تیم را بسنجیم.

می خواهیم نتیجه ای کسب کنیم که تا به حال اتفاق نیفتاده است

وی در ادامه درباره برنامه ریزی انجام گرفته برای آماده سازی تیم جوانان اضافه نمود: برنامه های ما برای این است که در تاریخ 27 تیرماه به اوج آمادگی برسد و بالاترین بازدهی را داشته باشیم. در اردوهایی که در نظر گرفتیم، بازی تدارکاتی نیز گنجانده شده است که از اواسط خردادماه شروع می گردد و قبل از آن تمرکز روی تمرینات درون اردویی است. از بازی های تدارکاتی بازخوردی خواهیم داشت که باعث می گردد طراحی تمرینات تغییر کند تا با حداقل خطا و اشتباه برای مسابقات آماده شویم.

عطایی در بخش بعدی صحبت های خود درباره تعامل با فدراسیون و تیم ملی اضافه نمود: در سال های اخیر فدراسیون خواسته های ما را تأمین نموده است و آقای داوری نیز تمامی خواسته های تیم را برآورده کردند. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. همواره بین کادر تیم های پایه و تیم ملی، آقایان کولاکوویچ و خوش خبر تعامل بوده و ما نیز در هفته های گذشته با یکدیگر گفت و گو کردیم تا بازیکنان به صورت مرحله ای به تیم ما اضافه شوند.

او با تاکید بر اهمیت حضور بازیکنان با تجربه در تیم جوانان ایران، بیان نمود: بعضی از بازیکنان ما در اردوی تیم ملی بزرگسالان هستند و این وجه تمایز تیم ما خواهد بود. تجربه آنها می تواند به آمادگی ذهنی ما یاری کند. 10 بازیکن ما تجربه مسابقات دنیای نوجوانان و یک نفر نیز تجربه حضور در مسابقات جوانان دنیا را دارد و بازیکنان زیادی نیز در مسابقات دنیای بزرگسالان به میدان رفته اند. این موضوع به ما یاری می نماید در شرایط سخت تحت فشار قرار نگیریم و کارهای فنی خود را اجرا کنیم. بازیکنان ما باید در اوج آمادگی قرار داشته باشند تا با تجربه ای که دارند، به موفقیت نزدیک شوند.

سرمربی تیم جوانان در واکنش به این موضوع که انتظارات از تیم ایران در مسابقات بحرین بسیار بالا است، عنوان نمود: در تمامی سال های اخیر تنها یک مرتبه روی سکوی جوانان دنیا ایستادیم و در دیگر دفعات تیم ما روی سکو نرفته است. با قدرت تمام به این مسابقات می رویم اما توقعات باید معقول باشد. تمام توان و کوشش خود را انجام می دهیم تا خواسته مردم را اجابت کنیم و امیدوارم نتیجه ای کسب کنیم که تا به حال اتفاق نیفتاده است. توانایی تیم خود را می شناسیم و امیدوارم بازیکنان نیز به این باور برسند و تمام کوشش خود را انجام بدهند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "می خواهیم نتیجه ای کسب کنیم که تا به حال اتفاق نیفتاده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می خواهیم نتیجه ای کسب کنیم که تا به حال اتفاق نیفتاده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید