مسابقات کشوری سپک تاکرا میزبان ورزشکاران خوزستانی

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، رئیس کمیته سپک تاکرا در خوزستان گفت: اسامی نمایندگان استان برای شرکت در مسابقات کشوری سپک تاکرا در رده سنی کمتر از 19 سال اعلام شدند.

مسابقات کشوری سپک تاکرا میزبان ورزشکاران خوزستانی

ساسان زکی پور، رئیس کمیته سپک تاکرا در خوزستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های وبلاگ آموزشی و فنی از اهواز، گفت: مسابقات مجازی دنیای هنر های انفرادی رشته سپک تاکرا به میزبانی ایران در رده سنی زیر 19 سال برگزار گردید و افراد شرکت کننده به اسم نماینده استان برای شرکت در مسابقات مجازی کشور و انتخاب افراد برگزیده جهت حضور در مسابقات دنیای تعیین شد.

او اضافه کرد: امید سلطانی، علی رضا حسینی و یونس یاوری دربخش آقایان و گلنوش بارانی، نادیا طاعتی زاد و مهسا علیجانی برای شرکت در رقابت های بخش بانوان انتخاب شدند.

سپک تاکرا یا بوریاوالی ورزشی شبیه والیبال است که به جای دست از پا برای گذراندن توپ از تور استفاده می گردد، این بازی از ورزش های بومی جنوب شرق آسیا است و در تایلند، مالزی، لائوس و اندونزی بسیار محبوب است، بعلاوه مسابقات بین المللی سپک تاکرا زیر نظر فدراسیون دنیای سپک تاکرا و رقابت های قهرمانی دنیا با اسم جام پادشاهی هر سال در بانکوک برگزار می گردد. این رشته ورزشی در برنامه مسابقات بازی های آسیایی و بازی های آسیایی داخل سالن هم قرار گرفته است

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مسابقات کشوری سپک تاکرا میزبان ورزشکاران خوزستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات کشوری سپک تاکرا میزبان ورزشکاران خوزستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید