اللهیار صیادمنش در فهرست ستاره های آینده دار فوتبال آسیا از نگاه فاکس اسپورت

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، بازیکن جوان تیم فوتبال استقلال در جمع بازیکنانی قرار گرفته که فاکس اسپورت برای آنها آینده درخشانی متصور است.

اللهیار صیادمنش در فهرست ستاره های آینده دار فوتبال آسیا از نگاه فاکس اسپورت

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، سایت فاکس اسپورت آسیا در گزارشی به معرفی 5 جوان آینده دار فوتبال قاره کهن پرداخته و آنها را بازیکنانی معرفی نموده که در سال های آینده می توانند جهانی فوتبال را تحت سلطه خود درآوردند.

یکی از این 5 نفر، اللهیار صیادمنش بازیکن تیم فوتبال استقلال است. فاکس اسپورت آسیا مهاجم 17 ساله آبی پوشان تهران را اینگونه توصیف نموده است: صیادمنش شاید تنها 17 سال سن داشته باشد، اما این مهاجم ایرانی با همین سن و سال ستاره استقلال، یکی از بزرگ ترین باشگاه های لیگ برتر خلیج فارس است. او تا این مقطع از فصل 6 بازی برای استقلال انجام داده و یک گل هم زده است. علاوه بر این او در کل 214 دقیقه ای که در زمین بازی بوده، دو پاس گل داده داده است. صیاد منشی تحت هدایت سرمربی پیشین تیم های ملی فوتبال کامرون و تایلند، وینفرد شفر بازی می نماید و در ترکیب قهرمان سابق لیگ برتر ایران هم تیم های باتجربه ای مانند پژمان منتظری و روزبه چشمی دارد که برای تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 بازی کردند و او را هدایت می نمایند. صیادمنش:از حضور در لیست استعدادهای برتر جهان خوشحالم

فاکس اسپورت در ادامه می نویسد: این بازیکن خوش آتیه همچنین نقشی کلیدی در صعود ایران به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی زیر 17 ساله های هند ایفا کرد. ایران اگرچه نتوانست از مرحله مقدماتی زیر 19 ساله های آسیا صعود کند اما این اتفاق در واقع می تواند برای صیادمنش منشأ خیر باشد چون به نظر می رسد که او می تواند از این فرصت برای تثبیت صندلی خود در تیم باشگاهی اش استفاده کند.

چهار بازیکن دیگری که فاکس اسپورت آسیا از آنها به عنوان ستاره های نسل آینده فوتبال قاره کهن نام برده است، عبارتند از: اگی مائولانا ویکری (اندونزی)، کیانگ لونگ لائو (چین)، تاکه فوسا کوبو (ژاپن) و کانگین لی(کره جنوبی).

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اللهیار صیادمنش در فهرست ستاره های آینده دار فوتبال آسیا از نگاه فاکس اسپورت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اللهیار صیادمنش در فهرست ستاره های آینده دار فوتبال آسیا از نگاه فاکس اسپورت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید