هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم، کارمان در آسیا سخت است

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، شانزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان در بخش بانوان از دیروز دوشنبه 16 اسفند ماه در قزاقستان شروع شد. تیم هندبال دختران ایران هم اولین مسابقه خود را امروز شروع خواهد نمود.

هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم، کارمان در آسیا سخت است

به همین دلیل مهسا معتمدی مربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در تبادل نظر با وبلاگ آموزشی و فنی گفت: ما برای حضور در این رویداد چهار مرحله اردوی آمادگی را پشت سر گذاشتیم. کوشش کردیم در روزهای نهایی و در آخرین اردو بر روی تکنیک، تاکتیک و آمادگی جسمانی بازیکنان کار کنیم. همین طور نقاط ضعف را شناسایی و رفع و نقاط قوت را تقویت کردیم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند و از نظر جسمانی نیز دچار مصدومیت نیستند. امیدوارم در نهایت بتوانیم برترین نتایج را کسب کنیم.

مربی تیم هندبال جوانان کشورمان در مورد تیم های حاضر در این رویداد هم اعلام نمود: هیچ حریفی را در این رویداد دست کم نمی گیریم، چرا که می دانیم آنها هم برای پیروزی وارد میدان شده اند. ما هم کوشش می کنیم تا با برترین عملکرد، بتوانیم برابر رقبا نتایج خوبی را کسب کنیم .

معتمدی ادامه داد: کره جنوبی که یکی از تیم های مدعی آسیا است در آستانه مسابقات انصراف داد. در بین دیگر تیم ها ازبکستان و قزاقستان از اصلی ترین رقبای ما هستند. این دو تیم همواره در تمام رده های سنی حتی بزرگسالان از حریفان اصلی ما بوده اند. هند نیز نسبت به گذشته پیشرفت نموده و سطح هندبال این تیم بالاتر آمده و می تواند از رقبای ما باشد.

وی توضیح داد: متاسفانه با کاهش تیم ها یک سهمیه از سهمیه های جهانی در این رویداد کم شد. به این ترتیب تنها دو سهمیه در این رویداد برای حضور در ملاقاتهای جهانی توزیع خواهد شد و همین مسئله کار را برای تیم ما سخت خواهد نمود چرا که برای رفتن به ملاقاتهای جهانی حتماً باید در بین دو تیم برتر قرار بگیریم.

وی در خاتمه گفت: باید در مقابل همه تیم ها پر قدرت حاضر شویم و هیچ تیمی را دست کم نگیریم تا نتیجه لازم را کسب کنیم. هیچ تیمی برای باخت نیامده و همه برای کسب دو امتیاز کوشش می نمایند ما هم باید تمام انرژی خود را به کار ببریم تا از تک تک مسابقات نتیجه خوبی بگیریم.

تیم ملی هندبال دختران ایران فردا سه شبه 17 اسفند ماه ساعت در نخستین ملاقات خود از این رقابت ها باید از ساعت 14:30 به مصاف تیم قزاقستان برود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم، کارمان در آسیا سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم، کارمان در آسیا سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید