سایبرتراک تسلا وانتی که قایق می گردد ، آنالیز ادعای جنجالی ایلان ماسک

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، سایبرتراک تسلا خواهد توانست مثل یک قایق بر روی آب حرکت کند. این ادعای جنجالی را ایلان ماسک عنوان نمود و باید دید در آینده چقدر به واقعیت نزدیک است.

سایبرتراک تسلا وانتی که قایق می گردد ، آنالیز ادعای جنجالی ایلان ماسک

وبلاگ آموزشی و فنی - محمد فتح اللهی - سایبرتراک تسلا یکی از استراتژیک ترین خودروهای برقی این برند آمریکایی خواهد بود. چرا که احتمال آن می رود که نه تنها تعیینات فنی این پیکاپ برقی بلکه خط فکری طراحی آن هم به سایر محصولات تسلا نفوذ کند.

در ماه های گذشته ایلان ماسک خاطرنشان کرد که سایبرتراک مجهز به شیشه های ضد گلوله است. اما در زمان رونمایی از این خودرو برقی تعیین شد که این ادعا در عمل کارایی لازم را ندارد.

در ادعایی تازه ایلان ماسک مطرح کرد که سایبرتراک تسلا آنقدر در برابر نفوذ آب مقاوم است که می تواند مانند قایق بر روی آب حرکت کند.

اگرچه سایبرتراک به عنوان وانت برقی تسلا در سال 2019 معرفی گردید، اما هنوز خبری از آغاز فراوری آن نیست. چرا که فراوری آن دائماً به تعویق افتاد و تعیین نیست چه زمانی در خط فراوری این خودروساز آمریکایی مشاهده خواهد شد.

با این وجود عدم فراوری سایبرتراک مانع این امر نمی گردد که ایلان ماسک مدیرعامل تسلا، اعلامیه های نوی درباره Cybertruck ارائه ندهد.

این بار توییت بسیار جالبی از ایلان ماسک در رابطه با ویژگی هایی که سایبرتراک خواهد داشت منتشر شد. او گفت: سایبرتراک به مقدار ای ضد آب خواهد بود که برای مدت کوتاهی مانند یک قایق عمل کند. بنابراین می تواند از رودخانه ها، دریاچه ها و حتی دریاهای غیر مواج عبور کند. ماسک در سال 2020 هم بیانیه مشابهی را منتشر نموده بود.

سایرتراک و ظاهر جنجالی آن

سایبرتراک تسلا

زمانی که تسلا سایبرتراک برای اولین بار معرفی گردید، با طراحی متفاوت و پنل های بدنه خود که از فولاد ضد زنگ بود، توانست توجه همه را به خود جلب کند.

اگرچه سایبرتراک به علت عدم ورود به بازار دیگر در مرکز و کانون توجه نیست، اما به نظر می رسد که روند تحقیق و توسعه این پیکاپ برقی همچنان ادامه دارد.

تصاویر نوی که از این خودرو منتشر شد نشان می دهد برخلاف نمونه ابتدایی دارای آیینه های جانبی و برف پاکن های معمولی است. البته نمونه ای که رونمایی شد مجهز به دستگیره های درب نبود و به نظر می رسد در مدل نهایی هم این روند تداوم داشته باشد.

در سال 2019 اعلام شد که تسلا سایبرتراک در سه نسخه مختلف به فروش خواهد رسید. بهترین نسخه این پیکاپ برقی Plaid نام دارد و شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت آن 2.9 ثانیه خواهد بود.

تسلا اعلام کرد که سایبرتراک چهار چرخ متحرک خواهد بود و سه موتور برقی نیرو بخش آن هستند. از همین رو احتمال آن می روند که بتواند مسافت بیش از 800 کیلومتر را با یکبار شارژ کامل طی کند. البته این احتمال تنها از سوی بعضی نشریات مطرح شد و در عمل هنوز قابلیت های این خودرو برقی آزمایش نشدند.

از سوی دیگر، اگرچه فراوری سایبرتراک مدام با تاخیر روبرو می گردد، اما همچنان این خودرو برقی جزء مدل هایی است که همگان در انتظار تماشا نسخه تجاری آن هستند.

در آخرین اظهار نظر تسلا اعلام شد که سایبرتراک از سال 2023 در خط فراوری این خودروساز آمریکایی خواهد بود و اولین نمونه های فراوریی هم در همان سال به دست مشتریان خواهد رسید.

سمند LX و تفاوت های آن با سمند SE / آنالیز خانواده سمند ایران خودرو

لامبورگینی Urus S با 666 اسب بخار قدرت معرفی گردید

سیتروئن Oli ، خودرو مفهومی برقی با لوگوی نو سیتروئن

فراری SP51 شاهکاری منحصر به فرد بر پایه 812 GTS / تعیینات فنی

منبع: بیت ران

به "سایبرتراک تسلا وانتی که قایق می گردد ، آنالیز ادعای جنجالی ایلان ماسک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایبرتراک تسلا وانتی که قایق می گردد ، آنالیز ادعای جنجالی ایلان ماسک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید