رئیس مجلس آلمان: انگلیس از اتحادیه اروپا خارج نمی گردد

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، تهران - خبرنگاران - رییس مجلس آلمان در گفت وگو با گروه رسانه ای فونکه آلمان، با اشاره به اختلافات بین مقامات انگلیسی بر سر برگزیت گفت، این کشور یا به کلی از اتحادیه اروپا خارجه نمی شود و یا دوباره به آن باز می شود.

رئیس مجلس آلمان: انگلیس از اتحادیه اروپا خارج نمی گردد

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، ولفگانگ شویبله در این مصاحبه که امروز (دوشنبه) انتشار یافته، اضافه نمود: گمان می کنم بریتانیا یا در اتحادیه اروپا مانده و اصلا از آن خارج نمی شود و یا در آینده ای نزدیک دوباره به آن باز می شود.

وی با اشاره به تحولات داخلی اخیر در انگلیس اضافه نمود: با توجه به این تحولات، گمان من تقویت شده است.

به گفته شویبله، اکنون بار اتحاد در بین کشورهای اروپایی بر دوش آلمان و فرانسه است و این دو کشور با افزایش همکاری ها از جمله در بخش مجلسی می توانند به اهداف خود از جمله تشکیل ارتش اروپایی سریع تر دست یابند.

این سیاستمدار حزب دموکرات مسیحی آلمان تاکید نمود: باید به این باور برسیم که با همکاری می توان سیاست های دفاعی را بهتر پیش برد، زیرا در این صورت برای ملی گراها و متقلبان جایی نمی ماند.

شویبله همچنین خواستار شفاف سازی در مورد سیاست مهاجران شد و گفت: در قرن 21 بستن مرزها به روی مهاجران، پاسخ درستی نیست. اروپا می تواند برای این مشکل پاسخ بهتری بیابد.

نمایندگان مجلس عوام انگلیس هفته گذشته به لایحه ای رأی مثبت دادند که اگر توافقنامه مدنظر دولت برای خروج این کشور از اتحادیه اروپا در مجلس رأی نیاورد، برگزیت به تعویق بیافتد.

پیش از این نمایندگان مجلس به طرح پیشنهادی حزب کارگر درباره خروج از اتحادیه اروپا با اختلاف 83 رأی مخالفت کردند و در رأی گیری دیگری به لایحه اعلام مخالفت با برگزیت بی توافق تحت هر شرایطی رأی موافق ندادند.

اروپام ** 6143 ** 1071

منبع: ایرنا

به "رئیس مجلس آلمان: انگلیس از اتحادیه اروپا خارج نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس مجلس آلمان: انگلیس از اتحادیه اروپا خارج نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید