وزارت خارجه: مذاکرات وین جدی و فشرده ادامه دارد

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، تهران (پانا) - در چند روز گذشته و از زمان برگزاری نشست کمیسیون مشترک، چندین نشست دوجانبه و چندجانبه در سطح معاونان و مدیران سیاسی و همینطور در سطوح کارشناسی میان هیات های ایران با هیات های اتحادیه اروپایی، سه کشور اروپایی و هیات های چین و روسیه برگزار شده است.

وزارت خارجه: مذاکرات وین جدی و فشرده ادامه دارد

به گزارش روابط عمومی وزارت خارجه، نشست ها در روزهای تعطیل بدون تغییر دنبال شده و گاه تا ساعات پایانی شب هیات ها در حال گفت وگو بوده اند.

به همین دلیل، روز دوشنبه نشست سه جانبه ایران، روسیه و چین برای آنالیز و گفتگو درخصوص آخرین شرایط گفت وگوها و هماهنگی مواضع با حضور روسای هر سه هیات در محل گراندهتل وین برگزار گردید.

هیات ایرانی در این ملاقات نظرات خود درخصوص متون پیش نویس و موضوعات باقی مانده را برای طرف های چینی و روس تشریح کرد.

هیات های چین و روسیه نیز ضمن ارائه بعضی نظرات و توضیحات، بار دیگر بر حمایت کامل خود از مواضع ایران تاکید کردند.

هر سه هیات بر اهمیت تداوم کار به صورت جدی و به دور از هرگونه شتابزدگی یا تاخیر بی سبب تاکید کردند.

عباس عراقچی بلافاصله پس از نشست سه جانبه با چین و روسیه، نشست چهارجانبه با هیأت های اتحادیه اروپایی و سه کشور آلمان، انگلستان و فرانسه را شروع کرد.

کاظم غریب آبادی، نماینده کشورمان در نزد سازمان های بین المللی نیز در این ارتباط در صفحه توئیتر خود نوشت: ملاقات سه جانبه میان ایران، چین و روسیه برگزار گردید. سرپرستان هیئت ها درباره مسائل مربوط به مذاکرات ادامه دار برجامی گفت وگو نموده و آن ها را مرور کردند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "وزارت خارجه: مذاکرات وین جدی و فشرده ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت خارجه: مذاکرات وین جدی و فشرده ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید