خبرنگاران ساخت بزرگراه در چابهار موجب توسعه حمل و نقل و رونق تجارت می گردد

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، چابهار- خبرنگاران- استاندار سیستان وبلوچستان گفت: ساخت عظیمراه از بندرچابهار با توجه به صندلی ویژه این منطقه و متصل به آب های آزاد و پهلوگیری کشتی های عظیم موجب توسعه حمل ونقل و رونق تجارت به داخل کشور و کشورهای آسیای میانه می گردد.

خبرنگاران ساخت بزرگراه در چابهار موجب توسعه حمل و نقل و رونق تجارت می گردد

احمدعلی موهبتی روز آدینه در بازدید از پروژه بزرگراه و عملیات اجرایی کمربندی شمالی چابهار به خبرنگار وبلاگ آموزشی و فنی اظهارداشت: این عملیات اجرایی زیرسازی و روسازی کمربندی شمالی چابهار که از اسکله شهید کلانتری تا میدان هیئت سه نفره و در ادامه به سایر شهرها و استانهای کشور متصل می گردد.

وی گفت: شهرستان چابهار به دلیل وجود بندر فعال و حمل و نقل دریایی کالاها از نظر تجاری و مالی دارای موقعیتی ویژه است از دیدگاه دیگر این شهر از نظر موقعیت های نظامی و جاذبه های توریستی اهمیت دارد.

استاندار سیستان و بلوچستان اضافه نمود: بنابراین با توجه به این موارد و لزوم دسترسی این شهر به دیگر نقاط کشور و نوسازی و یا ساخت بسیاری از زیرساخت های مورد احتیاج امری غیر قابل بحث است که با توجه به اینکه بندر چابهار به عنوان یکی از چهارراه های کریدور جنوبی تجارت جهانی و به دلیل موقعیت خاص خود می تواند نقش بسیار مهمی در ترانزیت کالا به کشورهای آسیای میانه و افغانستان و بالعکس ایفا نماید.

وی ادامه داد: از آنجائیکه سالانه حجم قابل توجهی بار و مسافر در سطح استان جابجا می گردد موضوع ارتقاء کیفیت عبوری محورهای ارتباطی و از آن جمله احداث کمربندی چابهار به منظور بهبود و ساماندهی شرایط ترافیکی و سیمای شهری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

به گزارش استاندار سیستان وبلوچستان در سفر به چابهار و سایر شهرهای جنوب استان از ظرفیت های تجاری و مالی و طرحهای در دست اجرا بازدید کرد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران ساخت بزرگراه در چابهار موجب توسعه حمل و نقل و رونق تجارت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ساخت بزرگراه در چابهار موجب توسعه حمل و نقل و رونق تجارت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید