خبرنگاران خیر یزدی 40 میلیارد ریال به بیمارستان شهید صدوقی اهدا کرد

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، یزد- خبرنگاران - رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: غلامرضا محمدی نصرآبادی یکی از خیران نیکوکار استان، 40 میلیارد ریال برای بازسازی و تجهیز بخش پیوند مغز استخوان این واحد بهداشتی و درمانی اهدا کرد.

خبرنگاران خیر یزدی 40 میلیارد ریال به بیمارستان شهید صدوقی اهدا کرد

به گزارش عصر یکشنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، دکتر محمدرضا میرجلیلی همکاری مردم و خیران را در تامین امکانات مورد احتیاج مراکز درمانی و بیمارستان های استان بسیار ضروری ذکر کرد .

همچنین معاون توسعه مدیریت و منابع این دانشگاه ، 24 فروردین ماه جاری به وبلاگ آموزشی و فنی گفت: از ابتدای شیوع کرونا ،خیران 150 میلیارد ریال یاری نقدی و غیرنقدی به این دانشگاه اهدا کردند.

دکتر محمدرضا وفایی نسب اضافه کرد: از این مبلغ 70 میلیارد ریال نقدی و بقیه یاری های غیرنقدی است که صرف خرید تجهیزات پزشکی مورد احتیاج شد.

همچنین رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز بیان نمود: تا به امروز 82 هزار و 211 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شدندو با فوت 87 نفر در 24 ساعت گذشته، پنج هزار و 118 تن جان خود را از دست دادند.

کیانوش جهانپور بیان نمود: از دیروز تا امروز(31 فروردین 1399) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی هزار و 343 بیمار جدید در کشور شناسایی شدند .

وی اضافه کرد: تا به امروز 57 هزار و 23 نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شدند و سه هزار و 456 بیمار تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا وزارت بهداشت اظهار کرد: تا به امروز 341 هزار و 662 آزمایش تشخیص کووید19 در کشور انجام شد و اگرچه نزول تدریجی مبتلایان جدید مشاهده می گردد، اما همه هشدارها به قوت خود باقی است. با فاصله گذاری هوشمند و بازگشت مشاغل ضروری، امکان دارد ترددها افزایش پیدا کند و در نتیجه رعایت فاصله گذاری لازم است و استفاده از ماسک های خانگی می تواند یاری کند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران خیر یزدی 40 میلیارد ریال به بیمارستان شهید صدوقی اهدا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خیر یزدی 40 میلیارد ریال به بیمارستان شهید صدوقی اهدا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید