بهبودی 13 مبتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان را 38 مورد گفت. از این تعداد تا به امروز 13 بیمار بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شدند.

بهبودی 13 مبتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی به نقل از ایرنا، مجید شیرانی گفت: با گذشت 22 روز از شیوع ویروس کرونا در کشور، فرایند شیوع این بیماری در چهارمحال و بختیاری اگرچه دیرتر از سایر استان ها شکل گرفت، اما در شیب صعودی واقع شده است و اوج شیوع بیماری تا هفته نخست فروردین ادامه دارد.

شیرانی ادامه داد: تا به امروز 219 بیمار مشکوک به ویروس کرونا در استان شناسایی شده است اما از این تعداد تا به امروز 70 نفر بستری هستند و بقیه ترخیص شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری افزود: تعداد فوتی های مبتلا به ویروس کرونا در استان 6 نفر است. همچنین از بیماران مبتلا به ویروس کرونا، 6 نفر در بخش مراقبت های ویژه (ICU) بستری هستند. امید است با کنترل شرایط استان نیازی به راه اندازی نقاهتگاه نداشته باشیم.

او اظهار کرد: اگر مردم با ازدحام در بازار و خرید محصولات غیربهداشتی، توصیه های پزشکی را رعایت نکنند شرایط استان بدتر می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از مردم استان تقاضا می شود آداب و رسوم آخر سال، سفرها و دید و بازدیدهای عید نوروز را تعطیل کنند و با در خانه ماندن امسال عیدی متفاوت تر از سالهای گذشته برگزار کنند.

منبع: همشهری آنلاین

به "بهبودی 13 مبتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهبودی 13 مبتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید