امکان تجربه رزیدنت اویل 7 و 8 با هدست واقعیت مجازی کامپیوتر فراهم شد

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، با اینکه سال 2022 تا به امروز از کمبود بازی های واقعیت مجازی رنج برده است، اما جامعه مادسازها با تعداد زیادی مادهای تازه و فوق العاده این کمبود را تا حدی جبران نموده اند.

امکان تجربه رزیدنت اویل 7 و 8 با هدست واقعیت مجازی کامپیوتر فراهم شد

در گذشته شاهد مادهای واقعیت مجازی بازی هایی نظیر رزیدنت اویل 2 و 3 بوده ایم که هر دو به صورت اول شخص به همراه موشن کنترل قابل تجربه بودند. با این حال ماد واقعیت مجازی رزیدنت اویل 8 احتمالا برترین آن ها باشد. مادسازی با نام Praydog با عرضه این ماد روی رایانه های شخصی، تجربه بازی را بسیار متفاوت و ترسناک تر از قبل نموده است. این مادساز بعلاوه ماد واقعیت مجازی رزیدنت اویل 7 را هم در اختیار کاربران قرار داده است. البته لازم به ذکر است که نسخه واقعیت مجازی این بازی در گذشته به صورت رسمی برای پلی استیشن وی آر عرضه شده بود اما فاقد ویژگی هایی است که ماد تازه از آن برخوردار است.

چشمگیرترین بخش ماد رزیدنت اویل 8، را می توان کنترل های موشن یا حرکتی دانست که باعث می گردد با حفظ چالش های کلی بازی، هدف گیری بسیار واقعی تر جلوه کند. البته گفته شده که این کنترل ها همچنان احتیاج به بهینه سازی دارند. از طرفی تماشای صحنه های کات سین بازی در این حالت جذابیت های خاص خود را دارند و استرس بیشتری به شما وارد می نمایند زیرا این ماد از شش درجه آزادی یا 6DOF به صورت کامل پشتیبانی می نماید. شاید این ماد باکیفیت باعث گردد تا کمپانی کپ کام تصمیم بگیرد تا نسخه رسمی واقعیت مجازی بازی را برای هدست های مختلف عرضه کند.

رزیدنت اویل 8 در سال 2021 منتشر شد و داستان آن چند سال پس از نسخه هفتم در جریان است. میا و ایتان که پس از اتفاقات هولناک گذشته به همراه دخترشان، رز، زندگی تازهی را شروع نموده اند، طولی نمی کشد که بار دیگر خود را درون مخمصه ای تازه می یابند. مخمصه ای که با ورود کریس ردفیلد شروع می گردد و ایتان باید در دهکده ای عجیب و غریب در پی دخترش بگردد و در این بین با موجودات شرور آن مقابله کند.

اگر قصد دارید از این مادها بهره ببرید، می توانید به این نشانی مراجعه نموده و آن ها را دریافت کنید. با این حال به این نکته دقت داشته باشید که مادهای واقعیت مجازی رزیدنت اویل 7 و 8 بی عیب و نقص نیستند. آن ها با اینکه تجربه ای سرگرم نماینده و نفس گیر ارائه می دهند اما همچنان در حال پیشرفت هستند و بازخوردهای خود را می توانید در صفحه مربوط به آن ها در نشانی ذکر شده، ارسال کنید.

لازم به ذکر است که رزیدنت اویل 2، رزیدنت اویل 3 و رزیدنت اویل 7، اواخر امسال روی کنسول های نسل تازه پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری عرضه خواهند شد.

منبع: VG247

منبع: دیجیکالا مگ

به "امکان تجربه رزیدنت اویل 7 و 8 با هدست واقعیت مجازی کامپیوتر فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان تجربه رزیدنت اویل 7 و 8 با هدست واقعیت مجازی کامپیوتر فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید