ببینید؛ گیم پلی 10 دقیقه ای مدرن وارفر 3 بخش کمپین آن را نشان می دهد

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، چند روز پیش شرکت اکتیویژن (Activision) و استودیو بازی سازی اسلج همر گیمز (Slegehammer Games) به صورت رسمی از بازی کال آو دیوتی مدرن وارفر 3 (Call of Duty: Modern Warfare III) رونمایی کردند و تریلری از آن را نشان دادند و اعلام کردند که نمایش کاملی از گیم پلی بخش کمپین این بازی در رویداد افتتاحیه گیمزکام 2023 (Gamescom 2023: Opening Night Live) که به وسیله جف کیلی برگزار می گردد، نمایش داده خواهد شد. شب گذشته این رویداد برگزار گردید و اکتیویژن هم به وعده خود عمل کرد و نمایش مفصل 9 دقیقه ای از گیم پلی بخش کمپین این اثر را نشان داد.

ببینید؛ گیم پلی 10 دقیقه ای مدرن وارفر 3 بخش کمپین آن را نشان می دهد

مراسم شب گذشته افتتاحیه گیمزکام 2023 فرصتی را فراهم کرد که بتوانیم تریلر گیم پلی تازه بازی کال آو دیوتی مدرن وارفر 3 را ببینیم. این ویدئو روی یکی از ویژگی ها و مکانیک های مهم و تازه این بازی به نام Open Combat Missions تمرکز دارد. این ها مأموریت های بازیکن محوری هستند که به بازیکنان اجازه می دهند تا هر طور که می خواهند مبارزات بازی را پیش ببرند.

در بازی کال آو دیوتی مدرن وارفر 3 شما می توانید بازی را به صورت مخفیانه و با انتخاب تجهیزات مناسب بازی کنید یا خلاف عمل کنید و پرسروصدا به دل دشمن بزنید، از وسایل نقلیه و تاکتیک های مختلف بهره ببرید و حتی در مبارزات از killstreak ها بهره ببرید. آن ها به صورت یکپارچه با لحظات سینمایی معروف سری بازی کال آو دیوتی کار می نمایند و هماهنگی دارند، با این ایده که بازیکنان قدرت و انعطاف پذیری خود را در نحوه انتخاب مأموریت های داستانی افزایش داده اند.

این نمایش مأموریت Operation 627 را نشان می دهد که اولین مأموریت کمپینی است که دنیا این بازی را به ما نشان می دهد و بازیکنان را به منطقه وردانسک می برد که آن را به خوبی می شناسند. با این حال، این بار سال 2023 است و وردانسک با یک تهدید کاملاً تازه روبرو است.

مشابه نمایش بازی کال آو دیوتی مدرن وارفر 2 در سال گذشته، شاهد نفوذ یک تیم به یک کشتی در اعماق دریا در جریان یک طوفان شدید هستیم. آن ها پس از ورود به پایگاهی واقع در یک قلعه قدیمی، به زیر زمین رفته و در طول مسیر دشمنان را منفجر می نمایند. اگر چه در این نمایش به سختی می توان با مأموریت های Open Combat که سازندگان تأکید زیادی روی آن می نمایند آشنا شد اما این ویدئو نگاه خوبی به جلوه های بصری مجذوب کننده مدرن وارفر 3 و بخش کمپین آن می اندازد.

استودیو توسعه دهنده بازی بعلاوه اظهار داشت که Call of Duty: Next در تاریخ 5 اکتبر 2023 برخواهد گشت که بخش چندنفره آنلاین بازی کال آو دیوتی مدرن وارفر 3 را نمایش خواهد داد و به بازیکنان نمایی از چیزهایی که در آینده برای کال آو دیوتی: وارزون و کال آو دیوتی موبایل خواهند آمد، نشان خواهد داد.

بتای آزاد بخش چندنفره مدرن وارفر 3 از 6 اکتبر آغاز می گردد و شما می توانید در آن در 16 نقشه اورجینال از بازی کال آو دیوتی مدرن وارفر 2 (عرضه شده در سال 2009) که امروزی شده اند، بهره ببرید و بعلاوه تجربه های تازهی را در بخش Ground War انجام دهید. هفته اول بتای بازی به صورت انحصاری برای کنسول های پلی استیشن خواهد بود اما هفته دوم که از تاریخ 12 اکتبر آغاز می گردد، برای تمامی پلتفرم ها در دسترس خواهد بود.

بازی Call of Duty: Modern Warfare III در تاریخ 10 نوامبر برای پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی به وسیله استیم و Battle.net عرضه خواهد شد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ گیم پلی 10 دقیقه ای مدرن وارفر 3 بخش کمپین آن را نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ گیم پلی 10 دقیقه ای مدرن وارفر 3 بخش کمپین آن را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید