آمادگی اسکان 1045 نفرشب در خدابنده برای ایام نوروز 99

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، شهرستان خدابنده با هفت شهر برای اسکان 1045 نفرشب مسافر در ایام نوروز آمادگی دارد.

آمادگی اسکان 1045 نفرشب در خدابنده برای ایام نوروز 99

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان خدابنده روز سه شنبه 6 اسفند 98 در محل فرمانداری این شهرستان با حضور رؤسای ادارات برگزار شد.

مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خدابنده گفت: این شهرستان آمادگی اسکان 1045 نفرشب مسافر را در ایام نوروز دارد.

معصومه شیری ادامه داد: خانه های بوم گردی با آمادگی اسکان 350 نفرشب، هتل آپارتمان با ظرفیت اسکان 28 نفرشب، سوئیت ها و خانه های مسافر 117 نفرشب و خانه های معلم و خوابگاه های دانش آموزی آمادگی اسکان 550 نفرشب در ایام نوروز را دارند.

او ادامه داد: در هر هفت شهر این شهرستان یعنی در شهرهای قیدار، سجاس، کرسف، سهرورد، نوربهار، گرماب و زرین رود به مناسبت عید نوروز سفره هفت سین خواهیم داشت.

در این جلسه بر لزوم حضور کننده شبکه بهداشت در محل اسکان مسافران تاکید شد و مقرر شد تیم های نظارتی و بازرسی مشترک فعالیت خود را آغاز کنند.

ضدعفونی و گندزدایی پایانه ها، اتوبوس ها و تاکسی های درون شهری و برون شهری و متوقف کردن اتوبوس های قیدار قم و قم قیدار در دستور کار این ستاد قرار گرفت.

شهرداری های خدابنده نیز مکلف شدند در جایگاه های سوخت دستکش یکبار مصرف برای مصرف کنندگان قرار دهند.

منبع: میراث آریا

به "آمادگی اسکان 1045 نفرشب در خدابنده برای ایام نوروز 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی اسکان 1045 نفرشب در خدابنده برای ایام نوروز 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید