31 نفر در حوادث ترافیکی 48 ساعت اخیر در اصفهان مصدوم شدند

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، غفور راستین در گفت و گو با خبرنگاران گفت: بر اثر واژگونی پراید در محور داران و تیران، یک زن جان خود را از دست داد و چهار زن و سه کودک راهی بیمارستان شدند.

31 نفر در حوادث ترافیکی 48 ساعت اخیر در اصفهان مصدوم شدند

وی با بیان اینکه بدنبال واژگونی پژو 405 در کمربندی گوگد گلپایگان باعث فوت دو مرد 23 و 26 ساله شد و اضافه نمود: در این حادثه سه مرد 23 و 27 و 28 ساله مصدوم و به بیمارستان امام حسین انتقال یافتند.

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان اظهار داشت: همچنین بر اثر تصادف وانت مزدا و سواری برلیانس در خروجی شهرضا به اصفهان پنج آقا در رنج سنی 22 تا 60 ساله مصدوم و به بیمارستان امیر المومنین شهرضا انتقال یافتند.

وی با اشاره به اینکه بدنبال تصادف پیکان و پراید در لنجان، چهار مرد و دو زن مصدوم شدند که سه نفر به بیمارستان شهدای لنجان انتقال و سه نفر به صورت سرپایی درمان شدند زیرا برای انتقال به بیمارستان رضایت ندادند، اضافه نمود: همچنین بر اثر تصادف پژو پارس و پژو 405 در چادگان، شش نفر مصدوم شدند.

راستین با اشاره به برخورد کامیون و پژو پارس در محور تیران - سامان، اضافه نمود: در این حادثه سه مرد و یک زن مصدوم شدند و یک نفر در این تصادف جان خود را از دست داد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "31 نفر در حوادث ترافیکی 48 ساعت اخیر در اصفهان مصدوم شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "31 نفر در حوادث ترافیکی 48 ساعت اخیر در اصفهان مصدوم شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید