پیاده سازی پروژه پلتفرم یکپارچه ارائه سرویس های شهری

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمان گفت: پیاده سازی پروژه پلتفرم یکپارچه ارائه سرویس های شهری، نمود عینی شهرداری الکترونیک است.

پیاده سازی پروژه پلتفرم یکپارچه ارائه سرویس های شهری

حیدر هادی زاده، در جمع شورای معاونان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمان، اضافه نمود: مطالعات اولیۀ پروژه پلتفرم یکپارچه ارائه سرویس های شهری از سال 1398 شروع شد و پس از طی مراحل قانونی و برگزاری مناقصه، قرارداد با شرکت پیمانکار منعقد شد و تا سرانجام سال جاری به بهره برداری می رسد.

او می گوید: این پروژه مهم ترین پروژۀ سازمان فاوا محسوب می گردد؛ بنابراین، ضروری است یک فرد آشنا به مفاهیم روز و دارای تجارب و توانایی کافی، پروژه را مدیریت و پیگیری کند و هماهنگی و ارتباطات لازم را با واحد های مربوط برقرار کند.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمان، پیاده سازی پروژۀ پلتفرم یکپارچه ارائه سرویس های شهری را نمود عینی شهرداری الکترونیک دانست و گفت: دغدغۀ اصلی ما تأمین منابع اقتصادی پروژه است که با استقبال خوب شورای شهر از این پلتفرم و حمایت های شهردار، امیدواریم مرتفع گردد.

به گفته هادی زاده به منظور تحقق اهداف پروژه، همۀ ارکان و پرسنل سازمان، موظف به همکاری با مدیر پروژه هستند.

در این جلسه بعلاوه، طی حکمی ازسوی مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرمان، فاطمه جاذبی، معاون نرم افزار و مهندسی اطلاعات این سازمان، به عنوان مدیر و نمایندۀ تام الاختیار مدیرعامل در پروژۀ راه اندازی و استقرار پلتفرم یکپارچه ارائه سرویس های شهری معرفی گردید.

وبلاگ آموزشی و فنی کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پیاده سازی پروژه پلتفرم یکپارچه ارائه سرویس های شهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیاده سازی پروژه پلتفرم یکپارچه ارائه سرویس های شهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید