T، 7A آمریکا در یک قدمی پرواز در آسمان، عکس

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، نیروی هوایی ایالات متحده یک گام به پذیرش جت آموزشی تازه خود برای خلبانان نزدیکتر شده است.

T، 7A آمریکا در یک قدمی پرواز در آسمان، عکس

به گزارش خبرگزاری وبلاگ آموزشی و فنی ، در سرانجام ماه فوریه، تیم های نیروی هوایی در آزمایشگاه اقلیمی مک کینلی در پایگاه نیروی هوایی اگلین، فلوریدا، یک ماه آزمایش دمای شدید را روی T-7A Red Hawk نو انجام دادند. این آزمایش ها که از شرایط یخبندان گرفته تا گرما و رطوبت بالا را شامل می شد، برای مقدار گیری چگونگی کنترل در شرایط آب و هوایی واقعی بود.

T-7A در حال حاضر تحت طیف وسیعی از آزمایشات واقع شده است زیرا نیروی هوایی در کوشش است تا آن را به عنوان هواپیمای آموزشی نو خود بپذیرد. خلبانان نیروی هوایی سال ها در T-38 آموزش می دیدند. در واقع، آنها برای چندین دهه بر روی آن آموزش دیدند. T-38 در اوایل دهه 1960 وارد خدمت شد و از آن موقع به عنوان جت آموزشی استاندارد برای خلبانان نیروی هوایی تبدیل شده است. نیروی هوایی در اوایل دهه 2000 آغاز به جستجوی جایگزینی کرد، تا آنکه T-7A وارد میدان شد، به عنوان چیزی که خلبانان می توانستند در آن آموزش ببینند تا برای پرواز با جت های جنگنده نسل پنجم آماده شوند.

آزمایشگاه اقلیمی مک کینلی AHLG تاسیسات بزرگ و چند محفظه ای است که برای شبیه سازی محیط های مختلف از شرایط سرد قطب شمال گرفته تا هوای خشک بیابان طراحی شده است. اینها بعضی از سناریوهایی بود که T-7A در آن نهاده شد. یک جت در فضایی به وسعت 55000 فوت مربع قرار داشت و در معرض گرمای شدید، از 110 درجه فارنهایت تا منفی 25 درجه قرار داشت. بعلاوه تست های رطوبت نیز انجام شد، در حالی که تکنسین ها نحوه عملکرد نرم افزار و موتور را در آن شرایط ارزیابی کردند.

دکتر تروی هوگر، آزمایشگر ارشد توسعه T-7A در مرکز مدیریت چرخه حیات نیروی هوایی، گفت: ما باید بدانیم که T-7A می تواند در شرایط محیطی که در پایگاه های آموزشی خلبانی در سراسر کشور با آن روبرو می گردد عمل کند.

منبع: taskandpurpose

227227

منبع: خبرآنلاین

به "T، 7A آمریکا در یک قدمی پرواز در آسمان، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "T، 7A آمریکا در یک قدمی پرواز در آسمان، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید