پنالتی زن اول پرسپولیس عوض می گردد ، تمرکز تیم یحیی؛ صفر

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، پرسپولیس در نخستین نمایش پاییزی اش، نشانی از تیم قبل از تعطیلات نداشت.

پنالتی زن اول پرسپولیس عوض می گردد ، تمرکز تیم یحیی؛ صفر

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی آنلاین، در آخرین روز هفته هفتم، پرسپولیس با یک گل برابر تراکتور باخت تا طلسم 8سال شکست ناپذیری سرخ ها مقابل این تیم از بین برود. تنها گل این مسابقه را محمد عباس زاده، مهاجم پیشین پرسپولیس وارد دروازه قرمزها کرد و البته هر 2تیم هم یک بار تیر دروازه همدیگر را به لرزه درآوردند. این نخستین شکست پرسپولیس در لیگ بیست ودوم بود که به نظر می رسد تمرکز پایین سرخ ها، در راستا ثبت آن نقشی اساسی ایفا کرد.

این تیم، تیم تابستان نبود

پرسپولیس در آخرین روزهای تابستان در شرایطی راهی تعطیلات شد که از برترین فرم ممکن برخوردار بود. سرخپوشان با 4 برد پیاپی و نمایش هایی که یکی از یکی بهتر می شد، نوید رسیدن به بلوغ فنی و تاکتیکی را می دادند، اما نخستین بازی پاییزی آنها هرگز چنین رنگ و بویی نداشت. یحیی گل محمدی تیمش را با تک مهاجم و سیستم 1-3-2-4 به میدان فرستاده بود. یورگن لوکادیا در پیشانی خط حمله قرار داشت و مهدی ترابی، سعید صادقی و سروش رفیعی از پشت سر او را حمایت می کردند اما روز، روز هیچ کدام از عناصر هجومی سرخپوشان نبود. لوکادیا که حتی در بدترین شرایط ممکن هم بازیکن استانداردی به نظر می رسد، یک توپ را به تیر دروازه حریف زد، اما مهدی ترابی برترین بخت پرسپولیس برای کسب حداقل یک امتیاز را با از دست دادن پنالتی به باد سپرد. به این ترتیب سرخپوشان 3امتیاز مهم را از دست دادند که ممکن است در انتها فصل به زیان آنها تمام گردد.

تمرکز؛ صفر

آنچه از پیش از مسابقه کاملا به چشم می خورد، فقدان تمرکز کافی نزد پرسپولیسی ها بود. یحیی گل محمدی در نشست های خبری قبل و بعد از مسابقه به صراحت اظهار داشت در خصوص فوتبال حرفی ندارد و این موضوع در نوع بازی پرسپولیسی ها و نیز اظهارات بعضی از آنها در انتها مسابقه تعیین بود. در نتیجه پرسپولیس یکی از سردرگم ترین نمایش های سالیان اخیرش را ارائه داد، طوری که به قول گل محمدی شاید تراکتور می توانست چند گل دیگر هم به این تیم بزند. توجه داشته باشید سرخپوشان در حالی برابر تراکتور باختند که تیم حریف به علت نقص فنی هواپیما، تازه صبح روز بازی پیروز به حضور در تهران شده بود.

پنالتی زن تیم عوض می گردد

در بازی با نفت مسجدسلیمان پنالتی به دست آمده برای پرسپولیس را یورگن لوکادیا زد که گل شد و کام بک سرخپوشان رقم خورد. حتی آن روز هم مهدی ترابی پنالتی زن اول قرمزها بود، اما به درخواست لوکادیا گوش کرد و پنالتی را به او داد. حالا اما پنالتی بدی که ترابی برابر تراکتور از دست داده، ممکن است منجر به تغییر پنالتی زن اول قرمزها در ادامه فصل گردد. به هر حال، لوکادیا نشان داده حرفه ای تر است و شرایط روحی و روانی بهتری دارد.

منبع: همشهری آنلاین

به "پنالتی زن اول پرسپولیس عوض می گردد ، تمرکز تیم یحیی؛ صفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنالتی زن اول پرسپولیس عوض می گردد ، تمرکز تیم یحیی؛ صفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید