هفت خوان پیش روی پرسپولیس، روزهای سرنوشت ساز بعضی فرا رسید!

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، تیم فوتبال پرسپولیس پس از چهار قهرمانی متوالی در رقابت های لیگ برتر شرایط خوبی در فصل جاری این رقابت ها ندارد. سرخپوشان پایتخت پس از نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان 2020 آسیا چهار تساوی متوالی در لیگ برتر کسب کردند تا در انتها هشت ملاقات ابتدایی خود تنها 12 امتیاز کسب نمایند.

هفت خوان پیش روی پرسپولیس، روزهای سرنوشت ساز بعضی فرا رسید!

شاگردان یحیی گل محمدی که حالا باید خود را برای کشیدن به رده های بالای جدول آماده نمایند با تقویمی فشرده در زمستان امسال روبرو هستند.

سرخپوشان تهرانی روز دوشنبه هفته جاری 29 دی ماه با فولاد خوزستان بازی می نمایند. این تیم سپس میهمان آلومینیوم اراک در ششم بهمن ماه خواهد بود و بلافاصله باید به تهران بازگردد تا 11 بهمن با ماشین سازی تبریز بازی کند.

سرخ های پایتخت سپس به تبریز می فرایند تا یکی از حساس ترین بازی های لیگ برتر را مقابل تراکتور تبریز در تاریخ 16 بهمن برگزار نمایند.

شاگردان یحیی در ادامه سفرهای خود باید بار دیگر به پایتخت بازگشته و با پیکان بازی نمایند. دیداری که 26 بهمن ماه انجام می گردد و سرخ ها آخرین بازی دور رفت خود را مقابل گل گهرسیرجان در اول اسفند برگزار خواهند کرد.

هفت خوان سخت پرسپولیس در زمستان فوتبال باشگاهی ایران که می تواند نقش معین نماینده ای برای سرخ ها در لیگ برتر داشته باشد. دیدارهایی که تک تک امتیازاتش نقشی ویژه در صندلی قهرمان چهار دوره متوالی لیگ برتر دارد.

شاید 21 امتیاز به جامانده بازی های پرسپولیس تا سرانجام دور رفت رقابت های فصل جاری در ادامه حضور بعضی اعضای این تیم نیز نقش خود را ایفا نماید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "هفت خوان پیش روی پرسپولیس، روزهای سرنوشت ساز بعضی فرا رسید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفت خوان پیش روی پرسپولیس، روزهای سرنوشت ساز بعضی فرا رسید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید