هزینه راهسازی در کهگیلویه وبویراحمد چند برابر دیگر استانهاست

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل توپوگرافی کوهستانی، هزینه راهسازی در این استان چند برابر دیگر استانهاست.

هزینه راهسازی در کهگیلویه وبویراحمد چند برابر دیگر استانهاست

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، حسین کلانتری چهارشنبه، 20 شهریور ماه در نشست شورای ترافیک استان، اضافه کرد: توپوگرافی استان به نحوی است که با هزینه یک کیلومتر راهسازی در استان می توان 4 کیلومتر راهسازی در بعضی استان های همسایه داشت.

وی با اشاره به تعداد بالای فوتی های عابرین پیاده در استان، اظهار کرد: پل ها، نقاط توقف و مسیرها باید با نگاه کارشناسی شده آنالیز و اقدامات لازم در این محور اجرایی گردد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید رشد عملکرد دستگاه ها از نظر کمیت نیز شکل بگیرد و آنالیز ها در این بخش را خواهیم داشت.

کلانتری با اشاره به اهمیت فرهنگ ترافیک، توضیح داد: برنامه های آموزشی و فرهنگ ترافیک صداو سیما باید به نزدیک ترین زمان به برنامه های پر بیننده برسد.

وی با اشاره به توسعه زیرساختی درون شهری در استان ادامه داد: راه اندازی چراغ عابر پیاده، ارتقای روشنایی و اصلاح سرعت گیرهای غیراستاندارد در سطح استان مورد تاکید است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اصلاح نقاط حادثه خیز، عنوان نمود: همچنین با توجه به نزدیکی فصل بارش ها، توجه جدی به محور یاسوج به سپیدان ضروری است.

کلانتری خواهان توجه مناسب به کمربندی یاسوج شد و اعلام کرد: مسائل موجود در این محور نیز باید با نگاه کارشناسی شده دستگاه ها و همکاری همه جانبه برطرف گردد.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: باید اعتبارات راهسازی استان بر اساس مواصلاتی بودن و نگاه ملی دیده گردد.

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، غلام محمد زارعی چهارشنبه، 20 شهریورماه در نشست شورای ترافیک استان، اضافه کرد: راه های کهگیلویه و بویراحمد ملی بوده و وقتی ثبت تردد چندین میلیونی و ارتباط دهندگی چند استان در یک محور را شاهدیم و باید در اعتبارات نیز به شکل ملی دیده گردد.

وی با تاکید بر اینکه در قبال جان انسان ها مسئولیم، اظهارکرد: نباید به اعتبارات استانی بسنده کرد و توجه به بخش ها و محل های مختلف اعتباری ضروری است.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حوادث رانندگی و اینکه از منتقدان اصلی صنعت خودرو هستم، عنوان نمود: در خیلی از حوادث مباحث فرهنگ ترافیک و مسیرها خلق حادثه می نمایند و توجه به این موارد نیز ضروری است.

زارعی با بیان اینکه نگاه بخشی، نگاه مناسبی محسوب نمی گردد، گفت: بخشی از مسائل مربوط به اعتبارات نیست و ضعف های مدیریتی عامل بروز مسائل می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "هزینه راهسازی در کهگیلویه وبویراحمد چند برابر دیگر استانهاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه راهسازی در کهگیلویه وبویراحمد چند برابر دیگر استانهاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید