نمایشگاه فروش بهاره در کرمانشاه برپا می گردد

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، خبرنگاران/کرمانشاه معاون بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: موافقت اولیه برای برپایی نمایشگاه فروش بهاره در کرمانشاه را اخذ نموده ایم.

نمایشگاه فروش بهاره در کرمانشاه برپا می گردد

احسان باقرخانی در گفت و گو با وبلاگ آموزشی و فنی، اظهار کرد: بر اساس رایزنی هایی که در جلسه کارگروه تنظیم بازار صورت گرفته، موافقت برپایی نمایشگاه بهاره برای ایام خاتمه سال را در کرمانشاه گرفتیم و این نمایشگاه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه نه تنها در کرمانشاه، بلکه در 13 شهرستان دیگر استان نیز برگزار می گردد تا همه مردم استان بتوانند مایحتاج خود را بدون واسطه و با قیمت مناسب تهیه نمایند.

به گفته معاون بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صمت استان کرمانشاه، تعداد غرفه ها، انواع کالاهایی که عرضه می گردد و سایر جزییات برپایی نمایشگاه تا قبل از اول اسفندماه تعیین خواهد شد.

باقرخانی با بیان اینکه با هدف حمایت از واحدهای صنفی در کنار برپایی نمایشگاه جشنواره های فروش فوق العاده نیز در استان برپا می گردد تا مغازه ها نیز از فروش بازار شب عید به خوبی بهره مند شوند، تاکید نمود: اتحادیه های صنفی که با موضوع بازار شب عید مرتبط هستند از جمله آجیل و خشکبار، شیرینی، پوشاک، کیف و کفش و ... می توانند برای برپایی فروش فوق العاده اقدام نمایند.

وی یادآور شد: واحدهای صنفی که تقاضای فروش فوق العاده دارند باید درخواست خود را به اتحادیه های مربوطه ارائه دهند و بدون مجوز امکان برپایی فروش فوق العاده ندارند.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صمت استان کرمانشاه با بیان اینکه هماهنگی های لازم برای این منظور به زودی شروع می گردد، مطرح کرد: شرایط فروش های فوق العاده و تعداد واحدهای صنفی متقاضی نیز تا قبل از شروع اسفند تعیین خواهد شد.

باقرخانی هدف از این برنامه ها را تامین کالاهای اساسی مورد احتیاج مردم برای شب عید با قیمت و کیفیت مناسب دانست و مطرح کرد: خوشبختانه هیچ کمبودی برای تامین مایحتاج مردم نداریم و تدابیر لازم در این زمیه اندیشیده شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نمایشگاه فروش بهاره در کرمانشاه برپا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه فروش بهاره در کرمانشاه برپا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید