افت 70 درصدی فروش آجیل و شیرینی عید

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، خبرنگاران/خوزستان رئیس اتحادیه قنادان و آجیل فروشان اهواز از افت 70 درصدی فروش آجیل و شیرینی عید نسبت به دو سال گذشته اطلاع داد.

افت 70 درصدی فروش آجیل و شیرینی عید

سیامک جعفری در گفت وگو با وبلاگ آموزشی و فنی در مورد شرایط خرید آجیل و شیرینی در عید نوروز، اظهار کرد: با توجه به اینکه صنف ما جزو اصناف گروه 1 است، شیرینی و آجیل فروشان با وجود شرایط قرمز کرونا در اهواز و خوزستان، در ایام تعطیلات نیز به فعالیت خود ادامه دادند و بیشترین میزان فروش آجیل و شیرینی، در روزهای پایانی سال 99 بوده است.

وی گفت: در مقایسه با عید دو سال گذشته، میزان فروش آجیل و شیرینی سال جاری با 70 درصد افت روبرو شده است؛ در بازارهای پرفروش شهر اهواز و در سال های قبل از شیوع کرونا، قنادان برای عید نوروز تا 9 تن فروش شیرینی داشته اند اما سال جاری این مقدار به یک تن تا یک و نیم تن کاهش یافته است و مردم استقبال آنچنانی از خرید شیرینی و آجیل نکردند.

رئیس اتحادیه قنادان و آجیل فروشان اهواز با اشاره به افت بسیار شدید فروش آجیل در ایام نوروز سال جاری نیز اعلام کرد: به جدیت می توان گفت که 80 درصد از مردم سال جاری آجیل و شیرینی نخریدند و بیشتر آجیل فروشان فروش های بالای یک کیلوگرمی نداشته اند.

جعفری اضافه نمود: با توجه به شرایط پیش رو از قبیل افزایش حقوق کارگران و نرخ بیمه، به نظر می رسد که سال جاری، سالی سخت برای اصناف باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "افت 70 درصدی فروش آجیل و شیرینی عید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افت 70 درصدی فروش آجیل و شیرینی عید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید