نمایشگاه بهاره در بوستان ولایت؛ از مواد پروتئینی تا خشکبار

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، در آستانه سال نو نمایشگاه عرضه کالاهای اساسی، محصولات کشاورزی و صنایع غذایی در بوستان ولایت برپا شده است.

نمایشگاه بهاره در بوستان ولایت؛ از مواد پروتئینی تا خشکبار

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، با راه اندازی چنین نمایشگاهی در بوستان بزرگ ولایت شهروندان می توانند مایحتاج مورد احتیاج خود را برای عید نوروز اعم از مواد پروتئینی و غذایی، میوه، خشکبار و آجیل از اینجا تهیه نمایند.

آنطور که شهردار منطقه 19 می گوید: این نمایشگاه با حضور سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی و ایوب فصاحت مدیر عامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در ضلع جنوبی مجاور قلعه شادی در شماره 2 بوستان بزرگ ولایت 21 اسفند افتتاح شده و به مدت 10 روز به برقرار است.

تورج فرهادی در ادامه با اشاره به اینکه این نمایشگاه با مجوز اتاق تعاون، شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران و نظارت اداره ساماندهی منطقه برپا شده است و بازرسان برای نظارت بر فعالیت غرفه ها به طور تمام وقت در نمایشگاه حضور خواهند داشت، می گوید: 106 غرفه در فضای 2 هزار و 500 متر مربع به این نمایشگاه اختصاص داده شده است. نمایشگاه بهاره از ساعت 11 تا 23 فعال است و با امکاناتی مثل پارکینگ و سرویس بهداشتی در طول هفته و روزهای تعطیل میزبان شهروندان خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "نمایشگاه بهاره در بوستان ولایت؛ از مواد پروتئینی تا خشکبار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه بهاره در بوستان ولایت؛ از مواد پروتئینی تا خشکبار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید