مهلت ارسال اثر به جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) یک ماه تمدید شد

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، وحدت عماد در گفتگو با خبرنگار خبرنگاران در مشهد گفت: با توجه به درخواست و استقبال علاقه مندان برای شرکت در جشنواره بین المللی رسانه ای امام رضا(ع)، مهلت دریافت آثار از سوی دبیرخانه این جشنواره تا روز شنبه 31 تیرماه 1402 تمدید شد.

مهلت ارسال اثر به جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) یک ماه تمدید شد

وی اضافه نمود: علاقه مندان می توانند تا 31 تیرماه 1402 به پرتال جشنواره به نشانی mediafest.razavi.ir مراجعه کنند و در هر بخش حداکثر 3 اثر خود را در قالب های مورد تائید در این سامانه بارگذاری کنند.

دبیر اجرایی جشنواره بین المللی رسانه ای امام رضا(ع) شرح داد: ارتقای کمّی و کیفی محصولات رسانه ای با مضامین رضوی، شناسایی، شبکه سازی و تعامل بیشتر با تولید و توزیع کنندگان محتوای رسانه ای مرتبط با فرهنگ و سیره رضوی در داخل و خارج از کشور، تعمیم و توسعه تولیدات رسانه ای مرتبط با سیره رضوی در بستر رسانه های گوناگون به ویژه رسانه های نوین، شبکه سازی و حمایت از پدیدآورندگان آثار رسانه ای رضوی و عمق بخشی به محتوای رسانه ای مرتبط با سیره و معارف رضوی عمده اهداف اصلی جشنواره بین المللی رسانه ای امام رضا (ع) است.

عماد ادامه داد: سیره رضوی، زائر و زیارت رضوی، وقف و نذر رضوی، خدمت رضوی، هویت مشهد الرضا(ع) و جهاد تبیین محورهای موضوعی جشنواره در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: بخش های جشنواره نیز شامل رسانه های خبری و تحلیلی، رسانه های مجازی، رسانه های صوتی و تصویری، عکس و گرافیک، مقاله، رساله و انتها نامه و پویش مردمی نشر محتوای رضوی در شبکه های اجتماعی با هشتگ های#چهارشنبه-های-امام-رضایی، #همه-خادم-الرضاییم، #امام-رضا و #ImamReza هستند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "مهلت ارسال اثر به جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) یک ماه تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ارسال اثر به جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) یک ماه تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید