ممنوعیت برگزاری مراسم عروسی و عزا در تالارها و مساجد

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، استاندار تهران گفت: برگزاری مراسم عروسی و عزا در تالار ها و مساجد و همچنین سمینار یا جشنواره در دستگاه های اداری ممنوع است.

ممنوعیت برگزاری مراسم عروسی و عزا در تالارها و مساجد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری وبلاگ آموزشی و فنی، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا با اشاره به افزایش تعداد مراجعین، بستری ها و بیماران بخش ویژه در استان تهران اظهار کرد: در حال حاضر 3100 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان تهران بستری هستند که 2200 نفر در بخش عادی و 680 نفر در بخش ویژه هستند.

وی با اشاره به تصمیمات مهمی که در استان تهران اتخاذ شده تاکید نمود: برگزاری هرگونه مراسم عروسی در تالار های پذیرایی و برگزاری مراسم عزا در مساجد ممنوع است.

استاندار تهران همچنین اضافه کرد: بر اساس بخشنامه ابلاغی به دستگاه های اداری، باید از برگزاری هرگونه سمینار، جشنواره و همایش پرهیز گردد و نسبت به استفاده از ماسک برای کارمندان و مراجعین اقدام گردد.

محسنی بندپی توضیح داد: هر کارمند و ارباب رجوعی که از ماسک استفاده نکند حق ورود به اداره و دریافت خدمات را نخواهد داشت، به علاوه نظارت نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت جدی در دستورکار قرار گرفته است.

4127

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "ممنوعیت برگزاری مراسم عروسی و عزا در تالارها و مساجد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت برگزاری مراسم عروسی و عزا در تالارها و مساجد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید