مشاغل تولیدی و توزیعی در ماه رمضان شیفت شب کار کنند، بهترین مدل دورکاری است، نرخ شیوع کرونا در تهران همچنان مثبت

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، رئیس ستاد مقابله با کرونای استان تهران درباره فعالیت در ماه مبارک رمضان گفت: پیشنهاد می شود برخی از مشاغلی که عمدتاً تولید و توزیعی هستند و نیاز به مراجعه ارباب رجوع ندارند شیفت کاری شأن از افطار تا سحر تغییر کند.

مشاغل تولیدی و توزیعی در ماه رمضان شیفت شب کار کنند، بهترین مدل دورکاری است، نرخ شیوع کرونا در تهران همچنان مثبت

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری وبلاگ آموزشی و فنی، علیرضا زالی رئیس ستاد مقابله با کرونای استان تهران عصر امروز در جمع وبلاگ آموزشی و فنی اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 324 مبتلای جدید در بخش های عمومی با رشد 6 درصدی و 88 بیمار هم در بخش های ویژه بیمارستان های تهران بستری شدند که با رشد یک درصدی روبرو هستیم.

وی در خصوص آمار بهبودیافتگان نیز عنوان داشت: 521 نفر نیز از بیمارستان های تهران طی 24 ساعت اخیر ترخیص شده اند.

زالی بیان داشت: مدت اقامت بیماران در بیمارستان های تهران 2.3 روز افزایش داشته است که نشان دهنده الگوی متفاوت بیماران است و نشان می دهد که بیماران بدحال تر به بیمارستان ها مراجعه کرده اند.

رئیس ستاد مقابله با کرونای استان تهران در خصوص فعالیت در ماه مبارک رمضان گفت: پیشنهاد می شود برخی از مشاغلی که عمدتاً تولید و توزیعی هستند و نیاز به مراجعه ارباب رجوع ندارند شیفت کاری شأن از افطار تا سحر تغییر کند، چرا که عدم حضور برخی مشاغل در ساعت اولیه روز از بار ترافیک نیز کم خواهد کرد.

وی گفت: بهترین مدلی که در کشور باید از آن بهره مند شویم استفاده از دولت الکترونیک و ظرفیت دورکاری است که بخشی از مشاغل بدون حضور کارمندان نیز محقق شود.

4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "مشاغل تولیدی و توزیعی در ماه رمضان شیفت شب کار کنند، بهترین مدل دورکاری است، نرخ شیوع کرونا در تهران همچنان مثبت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاغل تولیدی و توزیعی در ماه رمضان شیفت شب کار کنند، بهترین مدل دورکاری است، نرخ شیوع کرونا در تهران همچنان مثبت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید