تقی زاده: رفع تعلیق جودو کار بزرگی بود، اتفاقات خوبی در راه است

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، سومین دوره رقابتهای سوپر لیگ جودو باشگاههای کشور صبح امروز در سالن شهید افراسیابی تهران آغاز شد.

تقی زاده: رفع تعلیق جودو کار بزرگی بود، اتفاقات خوبی در راه است

جمشید تقی زاده که برای تماشای این مسابقات به ورزشگاه شهید شیرودی آمده بود ضمن بیان مطلب فوق گفت: امروز در جمع خانواده جودوی ایران هستم و شاهدیم که اتفاق خوشایند رخ داده و برای اولین بار 18 تیم در سوپر لیگ جودو حضور پیدا کرده اند و این نشان می دهد که خون در رگ های جودو جریان دارد. این اتفاقات خوب نشان دهنده مدیرت بسیار خوب ریاست فدراسیون جودو است، بالاخره نقش ورزش در اجتماع، اقتصاد، سلامت و بین الملل خیلی تأثیرگذار است.

وی افزود: میراسماعیلی یکی از افرادی است که هم در نقش بین الملل جایگاه ویژه ای دارد و هم می تواند نقشی را در بخش های اقتصاد تعریف کند. احساس من این است که جودو جز اندک فدراسیون هایی است که در بخش اقتصادی بهترین عملکرد را داشته و این می تواند یکی از توفیق های وی باشد. ارزشی بودن میراسماعیلی یکی از فاکتورهای بسیار خوبی است که همیشه در کنار مجموعه های نظام ارزشی ما قد علم کرده است. خوشحالم که یکی از رؤسای محترم فدراسیون هایی است که می تواند نقش ویژه ای را در بخش های مختلف نظام ارزشی ما انجام دهد. فدراسیون جودو می تواند یکی از سرآمدها باشد.

تقی زاده به شرایط رفع تعلیق هم اشاره کرد و گفت: تلاش های شبانه روزی تیم حرفه ای حقوقی بود که مسئولان فدراسیون جودو را کمک کرد تا بتواند نقش ویژه ای را ایفا کنند. رایزنی های خوبی هم ریاست محترم فدراسیون جودو داشت. بنده به عنوان معاون حقوقی و پارلمانی امور استان های وزارت ورزش و جوانان سهمی را ایفا کردیم تا بتواند فدراسیون جودو با سرافرازی از این امتحان بسیار سختی که وجود داشت بیرون بیایید. این رایزنی ها و دیپلماسی ورزشی را در روابط بین الملل به همه جامعه جودو و مخصوصاً ریاست فدراسیون جودو تبریک می گویم. از همه رسانه ها خواهش می کنم امروز دیگر باید از حاشیه ها دوری کنند و صرفاً کمک ویژه ای به بدنه جودو شود.

معاون پارلمانی وزارت ورزش ادامه داد: سال 1400 سال المپیک و پارالمپیک را پیش رو داریم. امروز جوانان خوبی را در لیگ جودو دیدم که با سنین پایین و خیلی آماده هستند که این نشان می دهد در بخش های استعدادیابی فدراسیون جودو خوب کار کرده است. ضمن اینکه از مربیان خوبی مثل حاج یوسف زاده در بخش مربیگری فدراسیون به کار گرفته شده است. این اتفاقات نشان دهنده این است که کادر فنی و کادر اجرایی توانسته اند در بهبود شرایط جودو نقش خوبی را ایفا کنند. ان شالله که تیم ملی جودو کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا پیروز باشد و بهترین اتفاقات در قرقیزستان برای جودو کشورمان رقم بخورد و شاهد بالا رفتن پرچم سه رنگ کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تقی زاده: رفع تعلیق جودو کار بزرگی بود، اتفاقات خوبی در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقی زاده: رفع تعلیق جودو کار بزرگی بود، اتفاقات خوبی در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید