قیمت هایما S7 پلاس در بازار کاهش یافت

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، گروه خودروسازی ایران خودرو یکی دیگر از کارخانه هایی بود که بعد از آغاز دور نو تحریم ها به فراوری و مونتاژ ماشین چینی بیش از هر زمان دیگری روی آورد. ایران خودرو بعد از مشارکت با شرکت هایما چین و عرضه خودروهای هایما S5 و هایما S7، در حال فراوری یک محصول نو به نام هایما S7 پلاس است. خبرها حاکی از کاهش قیمت هایما S7 پلاس در بازار است.

قیمت هایما S7 پلاس در بازار کاهش یافت

شرکت ایران خودرو که تا به امروز هایما S7 پلاس را با قیمت 640 میلیون تومان تحویل مشتریانش می داد، اکنون برای نیمه دوم سال 1400 قیمت این محصول را 35 میلیون تومان افزایش داده و به 675 میلیون تومان رسانده است.

پس از برگزاری فروش نقدی هایما S7 پلاس با قیمت قطعی از سوی ایران خودرو و ظرفیت قابل قبول 1000 خودرو، اکنون شاهد این هستیم که قیمت این خودرو در بازار کاهش یافته است. به عنوان مثال، قیمت هایما S7 پلاس مشکی رنگ با کارت طلایی تا پیش از فروش نقدی حدود 855 میلیون تومان بود که اکنون به حدود 820 میلیون تومان رسیده است. قیمت هایما S7 پلاس با رنگ سفید نیز به مرز 800 میلیون تومان رسیده است.

با اجرای طرح بدون قرعه کشی، زمینه واسطه گری و فروش امتیاز خودرو برای برندگان که پس از برنده شدن در پی مشتری برای تکمیل وجه هستند، از میان رفته است و خودرو به دست مشتری واقعی می رسد.

قیمت حواله های تکمیل وجه پیش فروش های مربوط به سال های قبل نیز تا پیش از این، به حدود 770 میلیون تومان رسیده بود؛ اکنون به حدود 725 تا 740 میلیون تومان رسیده است.

آگهی های خرید و فروش هایما S7 پلاس

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ وبلاگ آموزشی و فنی بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار

به "قیمت هایما S7 پلاس در بازار کاهش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت هایما S7 پلاس در بازار کاهش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید