قوانین زائد و بوروکراسی دست و پای فراوری در استان تهران را بسته اند ، کار در این استان سهل و ممتنع است

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، استاندار تهران گفت: اگر قوانین زائد و بوروکراسی های دست و پاگیر اداری که سالیان دراز دست و پای فراوری در استان تهران را بسته اند، اصلاح شوند شاهد جهش مالی در تهران خواهیم بود.

قوانین زائد و بوروکراسی دست و پای فراوری در استان تهران را بسته اند ، کار در این استان سهل و ممتنع است

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ آموزشی و فنی، محسن منصوری ظهر چهارشنبه در آئین افتتاح کارخانه کشت و صنعت و دامپروری در شهرستان پیشوا که با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار گردید، گفت: مردم دشت ورامین مردم متعهدی به انقلاب بوده و هستند و این ریشه در قیام 15 خرداد دارد.

وی ادامه داد: شاید بزرگترین دستاورد دولت سیزدهم در این مدت اندک توجه ویژه به منطقه ها محروم باشد و امروز با افتخار عرض می کنم که استان تهران تبدیل به کارگاه بزرگ عمرانی شده است و تمامی فرمانداران و شهرداران این استان مشغول کوشش هستند.

استاندار تهران اضافه کرد: کار در استان تهران از جنس کار سهل و ممتنع است و علی رغم پیچیدگی های خاص این استان، اما تهران با داشتن ظرفیت های منحصر به فرد مالی قطب سرمایه گذاری کشور است.

منصوری سپس گفت: مهم ترین اولویت استانداری در کنار سایر اولویت ها در تهران بر برطرف موانع فراوری متمرکز است و معتقدم اگر موانع فراوری در این استان برطرف گردد تحول بزرگ و شگرفی در حوزه اقتصاد استان تهران و کشور رقم خواهد خورد، چراکه 22 درصد صنایع کشور در این استان متمرکز است و این به این مفهوم است که استان تهران قلب تپنده اقتصاد کشور است.

وی گفت: اگر قوانین زائد و بوروکراسی های دست و پاگیر اداری که سالیان دراز دست و پای فراوری در استان تهران را بسته اند، اصلاح شوند شاهد جهش مالی در تهران خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "قوانین زائد و بوروکراسی دست و پای فراوری در استان تهران را بسته اند ، کار در این استان سهل و ممتنع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوانین زائد و بوروکراسی دست و پای فراوری در استان تهران را بسته اند ، کار در این استان سهل و ممتنع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید