قابلیت کراس پلی پابجی به زودی راه اندازی می گردد

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، پس از درخواست طرفداران، قابلیت کراس پلی در اوایل ماه اکتبر به بازی پابجی (PUBG) اضافه می گردد؛ این بدین معناست که کاربران ایکس باکس و پلی استیشن می توانند در کنار یکدیگر بازی نمایند. سرورهای آزمایشی کراس پلی از اواخر ماه سپتامبر آغاز به کار می نمایند و پس از آن و در ماه اکتبر سرورهای اصلی هم به روزرسانی می شوند.

قابلیت کراس پلی پابجی به زودی راه اندازی می گردد

مایکروسافت این خبر را چند روز قبل در جریان برنامه زنده اینساید ایکس باکس خاطرنشان کرد. به گفته مایکروسافت، قابلیت کراس پلی بازی تنها به کنسول ها محدود می گردد و کاربران پلی استیشن و ایکس باکس نمی توانند با کاربران کامپیوتر بازی نمایند.

سیسیلیا لی از شرکت سازنده بازی گفت: هدف اول ما از راه اندازی کراس پلتفرم این بود که بازی نماینده های هر دو کنسول بتوانند در یک مسابقه با یکدیگر رقابت نمایند. او در ادامه اضافه نمود: هدف دوم ما بهبود وضعیت مچ میکینگ و کوتاه کردن زمان آن بود. با راه اندازی این قابلیت انتظار داریم که زمان پیدا کردن حریف کوتاه تر گردد.

پابجی یکی از آخرین بازی هایی است که قابلیت کراس پلتفرم و کراس سیو را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. سال گذشته برای اولین بار بازی فورت نایت توانست سونی را راضی کند و این ویژگی را در اختیار بازی نماینده ها قرار دهد. در ادامه هم آثاری مثل راکت لیگ توانستند کراس پلتفرم را به بازی اضافه نمایند. دو بازی Destiny 2 و Call of Duty: Modern Warfare هم در آینده ای نزدیک این سیستم را راه اندازی می نمایند.

منبع: دیجیکالا مگ

به "قابلیت کراس پلی پابجی به زودی راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت کراس پلی پابجی به زودی راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید