شب فرهنگی گلستان در جشنواره ملی چارسوق برج میلاد برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان از معرفی جاذبه های گردشگری استان در شب فرهنگی استان گلستان در هفتم مردادماه تحت عنوان جشنواره چارسوق در برج میلاد تهران اطلاع داد.

شب فرهنگی گلستان در جشنواره ملی چارسوق برج میلاد برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان؛ ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان امروز چهارشنبه 3 مرداد 97 با بیان اینکه شب گلستان در این جشنواره در تاریخ هفتم مردادماه جاری از ساعت 21 تا 24 در محوطه برج میلاد برگزار می گردد، توضیح داد: با توجه به ظرفیت های بی نظیر تاریخی،گردشگری، صنایع دستی، تنوع قومی استان گلستان این جشنواره فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی های استان ایجاد خواهد نمود.

او با اشاره به هدف برگزاری جشنواره ملی چارسوق مطرح کرد: معرفی جاذبه ها، اقلیم های گوناگون، فرهنگ جاری، مفاخر، تأسیسات گردشگری، صنایع دستی و سوغات و همچنین معرفی پتانسیل های بومگردی استان از اهداف اداره کل در این برنامه است که فرصتی مناسبی برای جذب گردشگران به نگارستان ایران را فراهم می نماید.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان با بیان این که حضور در این جشنواره برای عموم علاقمندان آزاد است از تمام هم استانی ها دعوت کرد تا زمینه حضور خود و دوستان ساکن در تهران را در این برنامه فرهنگی در محل برج میلاد فراهم نمایند.

شب های فرهنگی استان ها تحت عنوان جشنواره چارسوق با همت سازمان میراث فرهنگی و مجموعه برج میلاد تهران که از 21 تیرماه شروع شده و تا 26 شهریورماه ادامه خواهد داشت با حضور شبانه تمام استان های کشور به صورت مجزا برگزار می گردد تا پنجره ای برای ورود گردشگران تهران و سایر شهرها به استان ها گگردده گردد.

منبع: میراث آریا

به "شب فرهنگی گلستان در جشنواره ملی چارسوق برج میلاد برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شب فرهنگی گلستان در جشنواره ملی چارسوق برج میلاد برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید