سبک ترین لپ تاپ جهان رونمایی شد

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، شرکت ایسر سبک ترین لپ تاپ او ال ای دی 16 اینچ جهان را رونمایی کرد.

سبک ترین لپ تاپ جهان رونمایی شد

این دستگاه برای نیروی کار نسل نو که در خانه و محل کار فعالیت می کنند، ابداع شده و وزن آن فقط 1.17 کیلوگرم و قطر آن 12.95میلی متر است.

دستگاه قابل حمل مذکور دارای نمایشگر او ال ای دی با کیفیت وضوح 4 K است. لبه های نازک آن نیز سبب شده نسبت نمایشگر به بدنه 92 درصد باشد. در کنار این موارد لپ تاپ ایسر از 100 درصد طیف رنگی DCI-P 3 پشتیبانی می کند و درخشندگی آن نیز 500 nit است. همچنین باید اشاره کرد دستگاه مذکور دارای گواهینامه VESA DisplayHDR و TÜV Rheinland برای محافظت از چشم است.

به نقل از نیواطلس، یک وب کم 1080 پیکسلی برای جلسات آنلاین در دستگاه نصب شده که می تواند کیفیت تصویر در شرایط نور کم را بهبود دهد. همچنین ایسر از هوش مصنوعی برای از بین بردن سروصدا در پس زمینه چت های صوتی استفاده می کند.

شاسی های دستگاه از آلیاژ مقاوم منیزیم -آلومینیوم ساختار شده و پردازشگر آن نیز Ryzen 7، 6800 U ساخت AMD با 8 هسته +Zen 3 است. علاوه برآن در دستگاه 16 گیگابایت RAM و یک ترابایت حافظه داخلی به کاررفته بنابراین دستگاه در کنار سبک بودن از قدرت زیادی نیز برخوردار است.

این دستگاه سوییفت اج نام گرفته و ایسر ادعا می کند یکی از ایمن ترین لپ تاپ های مجهز به ویندوز 11 در بازار است که با تراشه امنیتی Pluton مایکروسافت یکپارچه شده و به ایمن نگه داشتن دارایی های حساس در مقابل حملات سایبری کمک می کند. همچنین این تراشه قادر به ذخیره هویت بیومتریک کاربر در سطح سخت افزاری است.

طبق اطلاعات موجود عمر هربار شارژ باتری دستگاه 10.5 ساعت است. لپ تاپ سوییفت اج از ماه جاری با قیمت پایه 1499 دلار برای فروش عرضه می شود.

بیشتر بخوانید

وبلاگ آموزشی و فنی فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سبک ترین لپ تاپ جهان رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سبک ترین لپ تاپ جهان رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید