قیمت آیفون 13 پرو نصف شد

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، فروشگاه آمریکایی Woot آیفون 13 پرو و اپل واچ ریفربیشد را با ضمانت یک ساله و قیمت مناسب می فروشد.

قیمت آیفون 13 پرو نصف شد

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، Woot یکی از فروشگاه های معروف درزمینه فروش محصولات اپل مانند گوشی آیفون و مک بوک و ایرپاد است که این بار نسخه ریفربیشد گوشی های دو سال پیش اپل را با قیمت استثنایی عرضه می کند.

بر اساس گزارش زومیت، گوشی های ریفربیشد محصولاتی هستند که به دلیل مسائل فنی مرجوع و پس از تعمیر، دوباره در فروشگاه های رسمی اپل یا فروشگاه های غیررسمی با قیمت استثنایی فروخته می شوند.

فروشگاه Woot آیفون 13 پرو ریفربیشد را با قیمت استثنایی 490 دلار می فروشد. قیمت گوشی آیفون 13 پرو در زمان عرضه 999 دلار بود. شهریور 1400، اپل این گوشی را همراه با آیفون 13 و آیفون 13 مینی و آیفون 13 پرو مکس رونمایی کرد. اپل همچنان آیفون 13 را به طور مستقیم می فروشد؛ اما فروش رسمی مدل های دیگر این خانواده متوقف شده است.

آیفون 13 پرو از پردازنده اختصاصی اپل A15 Bionic همراه با نمایشگر 6.1 اینچی اولد (با نام تجاری Super Retina XDR) و قابلیت پروموشن بهره می برد. گوشی سال 2021 کوپرتینویی ها به سه دوربین 12 مگاپیکسلی عریض و فوق عریض و تله فوتو مجهز است.

محصول بعدی فروشگاه Woot که تخفیف شگفت انگیزی خورده، ساعت هوشمند اپل واچ سری 7 است. قیمت ساعت هوشمند اپل واچ سری 7 نسخه 41 میلی متری GPS نزدیک به 399 دلار است؛ اما مدل ریفربیشد این محصول با قیمت 200 دلار در فروشگاه Woot عرضه می شود.

اپل واچ سری 7 با نمایشگر پرنور 1٬000 نیت و حسگر پایش ضربان قلب و اکسیژن خون انتخاب مناسبی برای ورزش کارها و افراد معمولی است. این ساعت هوشمند از جدیدترین به روزرسانی های watchOS اپل هم پشتیبانی می کند.

رنگ مشکی مجیک کیبورد اپل با تاچ آی دی یکی از انتخاب های مجذوب کننده برای کاربران مک بوک است. فروشگاه اینترنتی آمازون این محصول را با قیمت 199 دلار می فروشد؛ اما کاربران آمریکایی می توانند مجیک کیبورد را با تخفیف ویژه و قیمت استثنایی 170 دلار از فروشگاه Woot تهیه کنند.

فروشگاه اینترنتی Woot محصولات ریفربیشد را با ضمانت یک ساله برای اطمینان از کیفیت و سالم بودن آن ها می فروشد.

منبع: دنیای سفر

به "قیمت آیفون 13 پرو نصف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت آیفون 13 پرو نصف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید