زمان سرانجام تمدید ویزا گذرنامه های خانواری اتباع افغانستانی

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور از تمدید ویزا گذرنامه های خانواری اتباع افغانستانی تا انتها اردیبهشت 1400 اطلاع داد.

زمان سرانجام تمدید ویزا گذرنامه های خانواری اتباع افغانستانی

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی، مهدی محمودی با اشاره به موافقت وزیر کشور مبنی بر تمدید ویزا گذرنامه های خانواری، گفت: هفتمین طرح تمدید ویزا گذرنامه های خانواری اتباع افغانستانی از اواسط بهمن 99 شروع و بر اساس برنامه ریزی های اجرا شده تا انتها اردیبهشت 1400 ادامه خواهد داشت.

دبیر کمیسیون ساماندهی اتباع خارجی اضافه کرد: پس از انتها زمان اشاره شده طرح تمدید ویزا گذرنامه های خانواری تمدید نمی گردد، لذا تمامی افراد مشمول تا تاریخ 31/ 02/ 1400‬ فرصت دارند با رعایت دستورالعمل های بهداشتی گذرنامه های مذکور را به دفاتر خدمات اقامت و اشتغال اتباع خارجی تحویل دهند تا پس از انجام مراحل تمدید، به صاحبان عودت داده گردد.

وی تاکید نمود: در صورتی که اتباع مشمول در تاریخ اعلام شده جهت تمدید گذرنامه های خانواری خود مراجعه نکنند، غیر مجاز تلقی شده و بر اساس قوانین و مقررات می بایستی به کشور خود بازگردند، از این رو لازم است مشمولان این طرح در فرصت تعیین شده بدون فوت وقت جهت تمدید گذرنامه های خود به دفاتر خدمات اقامت و اشتغال اتباع خارجی مراجعه کنند.

منبع: مهر

منبع: جام جم آنلاین

به "زمان سرانجام تمدید ویزا گذرنامه های خانواری اتباع افغانستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان سرانجام تمدید ویزا گذرنامه های خانواری اتباع افغانستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید