زمان برگزاری رقابتهای تکواندو انتخابی المپیک معین شد

به گزارش وبلاگ آموزشی و فنی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، جلسه دکتر چو رئیس فدراسیون جهانی تکواندو با اتحادیه های قاره ای دوشنبه - 19 آبان ماه به صورت مجازی برگزار گردید و بعضی به روزرسانی های این فدراسیون ارائه و در مورد موضوعاتی همچون رقابت های کسب سهمیه المپیک توکیو به بحث و مصاحبه پرداختند.

زمان برگزاری رقابتهای تکواندو انتخابی المپیک معین شد

رئیس فدراسیون دنیای تکواندو گفت: بسیار مهم است که فدراسیون دنیای در تماس منظم با اتحادیه های تکواندو قاره ای باشد و این جلسات می تواند به پیشرفت ورزش تکواندو کند. این نشست در بحث آخرین به روزرسانی ها و اجرای برنامه های آینده مهم است. ما همواره از همکاری اتحادیه های قاره ای استقبال می کنیم تا بتوانیم بیشترین حمایت از خانواده دنیای تکواندو را داشته باشیم.

وی اضافه کرد: قاره های آفریقا، آمریکا و اقیانوسیه مسابقات کسب سهمیه بازی های المپیک توکیو را برگزار کردند اما قاره های آسیا و اروپا هنوز نتوانستند رقابت های انتخابی قاره خود را برگزار نمایند؛ هدف ما این است تا این دو رویداد نیز پیش از ماه می 2021 انجام شود که زمان آنها نیز با کمیته بین المللی المپیک هماهنگ می شود.

دکتر چو همکاری هرچه نزدیک تر اتحادیه های قاره ای را عامل مؤثر در موفقیت ها دانست؛ وی همچنین بر اهمیت نظارت و حسابرسی به منظور توزیع یاری های اقتصادی برای اجرای طرح های توسعه تأکید کرد و به سخنرانی در خصوص چگونگی بهبود این امر پرداخت.

رئیس فدراسیون دنیای تکواندو در خصوص فعالیت های اجرا شده از جمله آخرین جلسه مجمع عمومی فدراسیون دنیای، انتقال مرکز دنیای تکواندو به شهر گویانگ و آمادگی برای برگزاری نخستین دوره مسابقات قهرمانی دنیا پومسه به صورت آنلاین، توضیحاتی را ارائه کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "زمان برگزاری رقابتهای تکواندو انتخابی المپیک معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان برگزاری رقابتهای تکواندو انتخابی المپیک معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید